Gå til innhold

Spenefett økt salg, ikke så lett uten forhud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pøh, jeg fant det ut selv, såh! :P

Det er helt fint hvis man finner det ut selv men da forsvinner han kanskje :o(

Skrevet

Det er helt fint hvis man finner det ut selv men da forsvinner han kanskje :o(

Nei, nå har jeg fått stilt min nysgjerrighet. Har ikke tenkt å skremme bort vedkommende jeg.

Skrevet

Nei, nå har jeg fått stilt min nysgjerrighet. Har ikke tenkt å skremme bort vedkommende jeg.

Det er bra :o)

Skrevet

Det er bra :o)

Ikke at jeg skjønner hvorfor det er så farlig å "være seg selv" på dol, men jeg får vel respektere det ønsket.

Skrevet

Kanskje det.

Hei igjen!

c",)

Det var det jeg kanskje trodde, nesten... sikkert!

Skrevet

Ikke at jeg skjønner hvorfor det er så farlig å "være seg selv" på dol, men jeg får vel respektere det ønsket.

Folk bytter nick av en eller annen grunn og det synes jeg det er greit å respektere.

Hm, men jeg har aldri skiftet jeg så jeg ser heller ikke helt behovet :o)

Skrevet

Folk bytter nick av en eller annen grunn og det synes jeg det er greit å respektere.

Hm, men jeg har aldri skiftet jeg så jeg ser heller ikke helt behovet :o)

Jeg bruker et annet nick hvis jeg skal spørre om noe pinlig/personlig, eller hvis jeg skriver innlegg hvor det blir litt for identifiserbart. Da bare finner jeg på noe for anledningen.

Skrevet

Jeg bruker et annet nick hvis jeg skal spørre om noe pinlig/personlig, eller hvis jeg skriver innlegg hvor det blir litt for identifiserbart. Da bare finner jeg på noe for anledningen.

Det gjør jeg og innimellom :o)

Skrevet

Det gjør jeg og innimellom :o)

Hohoh... For noen frekke tøser vi er. :)

Skrevet

Pøh, jeg fant det ut selv, såh! :P

Me too! :-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...