Gjest for at noe er galt Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 I det siste har jeg merket at den ene puppen er blitt atskilling større enn den andre, og hardere og veldig sår. Først trodde jeg at det hadde noe å gjøre med pms, men nå har den gjort vont i 3 uker.. Det skal sier at jeg har en liten kul i det brystet, altså godartet cycte egentlig, derfor er jeg ekstra redd når noe sånt skjer. Har hørt at symtomer på kreft ikke er "sårhet eller vondhet" , men alikevel, blir skikkelig redd. Legen sa at hvis kulen blir større skulle jeg komme inn å skjekke, men hva med puppen? (har altså skjekt kulen på sykehuset) Hjelp!!!! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Ta deg en tur til legen, du - for sikkerhets skyld! 0 Siter
Kvinna Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Det er vel ingen tvil om at du bør oppsøke legen din i morgen? Da kan du få avklart forandringene, og få vite hva som skal /ikke skal gjøres, og antageligvis bli beroliget! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.