Gjest Reise bort Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Skal reise bort noen dager og har ingen til å passe katta mi. Kan jeg levne den alene på en hybel bare den får mat og drikke? Eller er det dyreplageri? 0 Siter
Prozak Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Hvis det er en katt som er vant til å være alene på dagen, så er det ikke noe problem i et par dager. Men noe mer enn maks. to-tre dager er ikke særlig bra. ".................................." 0 Siter
Gjest Sam Kvem Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Nei det er det ikke, hvis den er vant til å være alene på dagen ellers. Du må kanskje dobbeltsikre vanntilgangen, i tilfelle en bolle velter og vannet renner ut. Kattekassa kan du fylle 10-15 cm med slik sand som klumper seg, og det holder 3-4 dager maks normalt. 0 Siter
Gjest cerruti 1881 Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Hvis det er en katt som er vant til å være alene på dagen, så er det ikke noe problem i et par dager. Men noe mer enn maks. to-tre dager er ikke særlig bra. ".................................." Jeg er ikke enig med de andre her.. Synes absolutt du burde få noen til å se til den, ev. levere den på et pensjonat. 0 Siter
Prozak Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Jeg er ikke enig med de andre her.. Synes absolutt du burde få noen til å se til den, ev. levere den på et pensjonat. Hvorfor svarer du til meg? "................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.