Gå til innhold

Kan jeg levne katta alene noen dager?

Anbefalte innlegg

Gjest Reise bort
Skrevet

Skal reise bort noen dager og har ingen til å passe katta mi. Kan jeg levne den alene på en hybel bare den får mat og drikke? Eller er det dyreplageri?

Skrevet

Hvis det er en katt som er vant til å være alene på dagen, så er det ikke noe problem i et par dager. Men noe mer enn maks. to-tre dager er ikke særlig bra.

".................................."

Gjest Sam Kvem
Skrevet

Nei det er det ikke, hvis den er vant til å være alene på dagen ellers. Du må kanskje dobbeltsikre vanntilgangen, i tilfelle en bolle velter og vannet renner ut. Kattekassa kan du fylle 10-15 cm med slik sand som klumper seg, og det holder 3-4 dager maks normalt.

Gjest cerruti 1881
Skrevet

Hvis det er en katt som er vant til å være alene på dagen, så er det ikke noe problem i et par dager. Men noe mer enn maks. to-tre dager er ikke særlig bra.

".................................."

Jeg er ikke enig med de andre her.. Synes absolutt du burde få noen til å se til den, ev. levere den på et pensjonat.

Skrevet

Jeg er ikke enig med de andre her.. Synes absolutt du burde få noen til å se til den, ev. levere den på et pensjonat.

Hvorfor svarer du til meg?

"................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...