Gå til innhold

Jeg er så skrekkelig rar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rart med det, at vi mennesker er så forskjellige. Eller er vi egentlig så ulike som vi gir inntrykk av?

Jeg er i alle fall rar. Mye rarere enn alle andre. Tror jeg, da!

For eksempel gleder jeg meg skrekkelig til å komme hjem hvis jeg har vært ute en hel kveld. Dette er kanskje ikke så rart, men heller sært. For jeg kan ha gledet meg lenge til å komme meg ut og bort fra den vante stuen.

Stemmen inni meg sier at det hadde vært fantastisk å få gjort noe i hjemmet, og selv er jeg helt på det rene med at det sikkert hadde gjort meg lykkeligere. Men når det kommer til stykke er det enten for mye jobb, eller alt for dyrt.

Jeg elsker klassisk musikk, men jeg hører ikke så ofte på det. Det blir ofte noe annet i stedet. (betyr det at jeg egentlig ikke er så opptatt av det?)

Så er det kunst. Jeg har lest en del om det og kan bitte litt over gjennomsnittsmennesket. Det gir meg fantastiske følelser å se malerier jeg liker – men burde jeg ikke da hatt en viss interesse av å oppsøke steder hvor kunst blir formidlet. (Betyr det at jeg egentlig ikke er så opptatt av kunst?)

Det er så ofte at jeg legger merke til at det jeg har inni meg ikke stemmer overens med mine handlinger.

Er det flere rare mennesker der ute?

Skrevet

Liker dikt og poesi men finner alikevel meg selv med en bok alla kiosklitteratur. Rett og slett for de det er avslappende og tanketomt...

Skrevet

Verden er full av rare mennesker. Syns ikke du virker å være blant de merkeligste :-)

Skrevet

Du er sikkert en VEKT som meg - - hehe

hehe, nei, jeg er en stenbukk! Og det er liksom meningen at jeg skal ha kontroll på alt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...