Gå til innhold

Ekstrem Oppussing

Anbefalte innlegg

Gjest østfolding
Skrevet

Dæven, for et hus familien kom hjem til!

Gleder meg på deres vegne. De fortjente det virkelig!

Veldig bra program!!

Gjest Timari
Skrevet

en ting som jeg har lurt på, som den kontrollfriken jeg jeg :).

Når en familie plutselig blir sendt på ferie i 10 dager hvem er det som sørger for at familiemedlemmene kan ta fri fra jobben? Har de ringt til arbeidsgiver og avtalt med dem på forhånd?

Eller vet de at de er utvalg til konseptet og har fått beskjed om å se overrasket ut når de kommer?

Gjest østfolding
Skrevet

Når en familie plutselig blir sendt på ferie i 10 dager hvem er det som sørger for at familiemedlemmene kan ta fri fra jobben? Har de ringt til arbeidsgiver og avtalt med dem på forhånd?

Eller vet de at de er utvalg til konseptet og har fått beskjed om å se overrasket ut når de kommer?

"Alle" rundt de er visst informert, skole, arbeidsgiver osv. Familien vet at de er med i vurderingen, men at de er valgt ut kommer som en overraskelse.

Gjest Sam Kvem
Skrevet

Jeg tror su er på sporet av noe, har du hørt om illusjoner?

Tror du det er tilfeldig at de i Nytt på Nytt er så slagferdige?

Tror du at de i Beat for Beat ikke vet hva de skal synge?

Hadde aktører i amerikansk fribryting virkelig sloss, hadde de drept hverandre på et minutt.

Illusjoner.

Gjest østfolding
Skrevet

Jeg tror su er på sporet av noe, har du hørt om illusjoner?

Tror du det er tilfeldig at de i Nytt på Nytt er så slagferdige?

Tror du at de i Beat for Beat ikke vet hva de skal synge?

Hadde aktører i amerikansk fribryting virkelig sloss, hadde de drept hverandre på et minutt.

Illusjoner.

Se mitt svar under her. Prosessen er ingen illusjon.

Jeg kjenner litt til familien/huset.

Gjest Sam Kvem
Skrevet

Se mitt svar under her. Prosessen er ingen illusjon.

Jeg kjenner litt til familien/huset.

-Litt- illusjon må det være, jeg tipper alt av mye verdi var fjernet før vandalene ankom?

Litt surt om de destruerte en antikvitet til 10 000?

:-)

Gjest østfolding
Skrevet

-Litt- illusjon må det være, jeg tipper alt av mye verdi var fjernet før vandalene ankom?

Litt surt om de destruerte en antikvitet til 10 000?

:-)

Jo, de knuser nok bare det som skal skrotes.

Skrevet

"Alle" rundt de er visst informert, skole, arbeidsgiver osv. Familien vet at de er med i vurderingen, men at de er valgt ut kommer som en overraskelse.

Jeg ville aldri i verden hatt et sånt hjem blottet for personlighet og rare arvestykker. *nesa i sky*

Skrevet

Jeg ville aldri i verden hatt et sånt hjem blottet for personlighet og rare arvestykker. *nesa i sky*

....å herregud, her kunne de godt kommet å kastet ut alt gammelt ræl og erstattet det med nytt.....hadde ikke kostet meg en drue....!

Når jeg tenker etter - så hadde det igrunn vært helt ok:-)

Snorkfrøken
Skrevet

Det eneste som er idiotisk med programmet er de "korte" fristene.. Nå er det bare 17 minutt igjen!!! oooææææ så travelt, fullt dagslys ute....

Liksom "17" minutt senere er det stupmørkt....

Så den stressfaktoren der er i høyeste grad overdrevet, dette er også i dem amerikanske versjonen.

Men ellers, suuupert program, og jeg blir like rørt hver gang :o)

Gjest østfolding
Skrevet

Tror du må ta utgangspunkt i det huset, og de tingene, DENNE familen hadde før de fikk oppussing. Altså så godt som ingenting av affeksjonvverdi eller annen verdi.

Skrevet

....å herregud, her kunne de godt kommet å kastet ut alt gammelt ræl og erstattet det med nytt.....hadde ikke kostet meg en drue....!

Når jeg tenker etter - så hadde det igrunn vært helt ok:-)

Jeg har en venninne som mistet alt i en brann, hun fikk alt nytt- vi dånte nesten når vi så hvor sprekt alt var - huset brant innvendig - men de reddet skallet, malte reisverket faktisk og bygde opp alt nytt innvendig - til og med peisen i murstein måtte males for å få bort lukten av røyk.

HUN HATET DET, vi satt og nesten ønsket......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...