Gjest Miriam K Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Fint du forstår ) Vil helst ikke høres ut som et selvmedlidende sutrekopp, men ja - det ER vanskelig. Finnenvenn har jeg ikke prøvd, men har vært inne på et par andre steder av samme slag. Syntes ikke det var noe særlig. Fikk slibrige forslag fra flere, og de to-tre som jeg muligens kunne tenkt meg å bli litt bedre kjent med - var ikke riktig enige med meg der :-( Venninna mi fikk masse fine svar der! Og har nå truffet en kjekk mann! 0 Siter
Gjest ønsker meg en kjæreste... Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Venninna mi fikk masse fine svar der! Og har nå truffet en kjekk mann! Det kan vel være verdt et forsøk? 0 Siter
Gjest Miriam K Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Det kan vel være verdt et forsøk? Ja, det syns jeg ) 0 Siter
Gjest Vanity Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Har du prøvd Blink på dagbladet.no? Der finnes det veldig mange ålreite mennesker, og jeg vet om flere som har funnet kjærligheten der. Det er jo verdt å prøve da! :-) 0 Siter
Gjest ønsker meg en kjæreste... Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Har du prøvd Blink på dagbladet.no? Der finnes det veldig mange ålreite mennesker, og jeg vet om flere som har funnet kjærligheten der. Det er jo verdt å prøve da! :-) Hehe...prøvde, men etter å ha fått "brukernavn opptatt" bortimot femti ganger, ga jeg opp ) 0 Siter
Gjest i samme båt Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Fint du forstår ) Vil helst ikke høres ut som et selvmedlidende sutrekopp, men ja - det ER vanskelig. Finnenvenn har jeg ikke prøvd, men har vært inne på et par andre steder av samme slag. Syntes ikke det var noe særlig. Fikk slibrige forslag fra flere, og de to-tre som jeg muligens kunne tenkt meg å bli litt bedre kjent med - var ikke riktig enige med meg der :-( Du må ikke bry deg om de slibrige svarene, dem sletter du bare. På slike nettsteder vil det alltid være hummer og kanari. Kanskje ett ut av ti er allreite svar, og kanskje ett ut av tredve klaffer? Prøv igjen, gjerne flere steder, og ikke gi opp før du får napp! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.