bugge -jenta Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Nå har jeg satt i paralgin forte"rus"(er såååsyk, virus, lavt blodtrykk med mer) og regnet sammen medisinske utgifter til selvangivelsen. DU kan skrive av på skatten hvis en kommer over 6000 kr. Jeg har fritak hos fysioterapeuter, manuellterapeuetr osv, kommer opp i frikort i januar, og har nå utgifter til den nette sum av nesten 10 000 kr likevel i 2004. Det er en stor del av attføringspengene mine det. Deprimerende greier. Medisiner, kiropraktor, div nålestikking hos leger med mer. Så jeg er litt sur rett og slett.Helsenorge på det beste. Varseltrekanter gjør at jeg kommer dårlig ut selv om jeg bruker dem forsvarlig og får skrevet dem ut av en lege. At noen ruser seg skal jeg lide for. Forbaska drit! bugge 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 stakkars lille syke pike Måtte få ut litt gørr. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 ja, det koster å være syk. Håper på snarlig bedring for deg bugge hilsen 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Det året jeg regnet sammen var ekstrautgiftene min 60 000 kr og de fikk jeg trukket fra på skatten. Bortsett fra at jeg tjener så dårlig at jeg ikke fikk tilbake fem øre. Så helsenorge er bare en myte. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Urettferdig. Politikerne synes det er viktigere med skattelette til rikfolka enn å ta vare på de svake gruppene. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 Det året jeg regnet sammen var ekstrautgiftene min 60 000 kr og de fikk jeg trukket fra på skatten. Bortsett fra at jeg tjener så dårlig at jeg ikke fikk tilbake fem øre. Så helsenorge er bare en myte. Ja det er det, og utgiftene mine i år er lavere enn alle de andre 8 årene jeg har vært syk og ikke hadde fritak.Og gikk til behandling flere ganger i uken, med dyre reiser jeg ikke fikk refundert. Tør ikke regne sammen hva alt har kostet meg.Det er bare å gå videre. Det rare er at folk flest tror jeg har fått dekket det meste av alt jeg har styret med for å bli frisk de siste årene. bugge 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Ja det er det, og utgiftene mine i år er lavere enn alle de andre 8 årene jeg har vært syk og ikke hadde fritak.Og gikk til behandling flere ganger i uken, med dyre reiser jeg ikke fikk refundert. Tør ikke regne sammen hva alt har kostet meg.Det er bare å gå videre. Det rare er at folk flest tror jeg har fått dekket det meste av alt jeg har styret med for å bli frisk de siste årene. bugge Jeg tror egentlig at folk er interessert i å vite hvor jævli det egentlig står til med helsevesenet. Jeg har fått skikkelig kjipe svar noen av de gangene jeg har nevnt det. jeg har til og med blitt beskylt for å ljuge... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Jeg tror egentlig at folk er interessert i å vite hvor jævli det egentlig står til med helsevesenet. Jeg har fått skikkelig kjipe svar noen av de gangene jeg har nevnt det. jeg har til og med blitt beskylt for å ljuge... Jeg kan skrive under på at du ikke lyger! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 En skal jammen være ressursterk og ha god råd i det helsevesenet vi har! Sender deg mange støtteærkleringer på at du betaler for mye selv! Har selv måtte gi opp litt behandling, det ble rett og slett for dyrt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.