Gå til innhold

medisinske utgifter ruinerer meg.

Anbefalte innlegg

bugge -jenta
Skrevet

Nå har jeg satt i paralgin forte"rus"(er såååsyk, virus, lavt blodtrykk med mer) og regnet sammen medisinske utgifter til selvangivelsen. DU kan skrive av på skatten hvis en kommer over 6000 kr.

Jeg har fritak hos fysioterapeuter, manuellterapeuetr osv, kommer opp i frikort i januar, og har nå utgifter til den nette sum av nesten 10 000 kr likevel i 2004.

Det er en stor del av attføringspengene mine det. Deprimerende greier.

Medisiner, kiropraktor, div nålestikking hos leger med mer. Så jeg er litt sur rett og slett.Helsenorge på det beste.

Varseltrekanter gjør at jeg kommer dårlig ut selv om jeg bruker dem forsvarlig og får skrevet dem ut av en lege. At noen ruser seg skal jeg lide for.

Forbaska drit! bugge

bugge -jenta
Skrevet

stakkars lille syke pike

Måtte få ut litt gørr.

Skrevet

ja, det koster å være syk.

Håper på snarlig bedring for deg bugge

hilsen

Skrevet

Det året jeg regnet sammen var ekstrautgiftene min 60 000 kr og de fikk jeg trukket fra på skatten. Bortsett fra at jeg tjener så dårlig at jeg ikke fikk tilbake fem øre.

Så helsenorge er bare en myte.

Skrevet

Urettferdig. Politikerne synes det er viktigere med skattelette til rikfolka enn å ta vare på de svake gruppene.

bugge -jenta
Skrevet

Det året jeg regnet sammen var ekstrautgiftene min 60 000 kr og de fikk jeg trukket fra på skatten. Bortsett fra at jeg tjener så dårlig at jeg ikke fikk tilbake fem øre.

Så helsenorge er bare en myte.

Ja det er det, og utgiftene mine i år er lavere enn alle de andre 8 årene jeg har vært syk og ikke hadde fritak.Og gikk til behandling flere ganger i uken, med dyre reiser jeg ikke fikk refundert. Tør ikke regne sammen hva alt har kostet meg.Det er bare å gå videre.

Det rare er at folk flest tror jeg har fått dekket det meste av alt jeg har styret med for å bli frisk de siste årene.

bugge

Skrevet

Ja det er det, og utgiftene mine i år er lavere enn alle de andre 8 årene jeg har vært syk og ikke hadde fritak.Og gikk til behandling flere ganger i uken, med dyre reiser jeg ikke fikk refundert. Tør ikke regne sammen hva alt har kostet meg.Det er bare å gå videre.

Det rare er at folk flest tror jeg har fått dekket det meste av alt jeg har styret med for å bli frisk de siste årene.

bugge

Jeg tror egentlig at folk er interessert i å vite hvor jævli det egentlig står til med helsevesenet. Jeg har fått skikkelig kjipe svar noen av de gangene jeg har nevnt det. jeg har til og med blitt beskylt for å ljuge...

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg tror egentlig at folk er interessert i å vite hvor jævli det egentlig står til med helsevesenet. Jeg har fått skikkelig kjipe svar noen av de gangene jeg har nevnt det. jeg har til og med blitt beskylt for å ljuge...

Jeg kan skrive under på at du ikke lyger!

Gjest Shira12
Skrevet

En skal jammen være ressursterk og ha god råd i det helsevesenet vi har!

Sender deg mange støtteærkleringer på at du betaler for mye selv!

Har selv måtte gi opp litt behandling, det ble rett og slett for dyrt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...