Gå til innhold

Flåtten - hvor f.. ble den av?

Anbefalte innlegg

Gjest Flåtte greier
Skrevet

Katten hadde en flått på seg, og nå er den borte. Katen har vært inne i hele dag, så flåtten må befinne seg her inne et sted.

Noen som vet mye om flått og kan prøve å forutse hvor flåtten nå har gjemt seg? Både samboer og jeg går rundt med knehøye skritt og synes det kiler både her og der.

Skrevet

Den sitter bak sofaen og venter til dere har sovnet. Så smetter den fram og biter dere og suger seg feit og hard!

Ææææccchhhhhblblbl! Flått er det verste jeg vet.

Gjest Flåtte greier
Skrevet

Den sitter bak sofaen og venter til dere har sovnet. Så smetter den fram og biter dere og suger seg feit og hard!

Ææææccchhhhhblblbl! Flått er det verste jeg vet.

Nå var den bra mett da den forlot åstedet bak kattens øre i dag - så han er forhåpentlig ikke sulten på en stund. Må nok frem med støvsugeren i morgen, ja, høyt og lavt.

*grøss*

Skrevet

Nå var den bra mett da den forlot åstedet bak kattens øre i dag - så han er forhåpentlig ikke sulten på en stund. Må nok frem med støvsugeren i morgen, ja, høyt og lavt.

*grøss*

Neida, det er nemlig en ekstra sulten flått! Ikke føl dere for trygge. *gnafs gnafs*

Gjest Snoopy83
Skrevet

Neida, det er nemlig en ekstra sulten flått! Ikke føl dere for trygge. *gnafs gnafs*

Snakker dere om meg? Er jeg en flått, mener dere?

Gjest Flåtte greier
Skrevet

Skrekk o gru! Så slem du er!

*skjelve*

Samboer vil ikke gå og legge seg, han er sikker på at flåtten ligger der og venter. Det finnes i grunne all for lite info på nett om hva flåtten foretar seg etter at den har "gått fra bordet".

Skrevet

Skrekk o gru! Så slem du er!

*skjelve*

Samboer vil ikke gå og legge seg, han er sikker på at flåtten ligger der og venter. Det finnes i grunne all for lite info på nett om hva flåtten foretar seg etter at den har "gått fra bordet".

Da legger den seg og sover en halvtimes middagslur, før den strekker seg litt og tusler mot nærmeste "blodbank", altså senga. *fnis*

Skrevet

Snakker dere om meg? Er jeg en flått, mener dere?

Nei, vi har da ikke nevnt deg i det hele tatt.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Nei, vi har da ikke nevnt deg i det hele tatt.

Det tror jeg ikke noe på.

Det er kanskje første gang dere gjør det, men nå gjør dere det.

Gjest Flåttings
Skrevet

Da legger den seg og sover en halvtimes middagslur, før den strekker seg litt og tusler mot nærmeste "blodbank", altså senga. *fnis*

Nei - der synes jeg sannelig jeg skimtet en liten flåtthelvett i skoen din også - har du vært ute og loffet i gresset i dag?

*krafser og klør overalt*

Skrevet

Nei - der synes jeg sannelig jeg skimtet en liten flåtthelvett i skoen din også - har du vært ute og loffet i gresset i dag?

*krafser og klør overalt*

Nei, i dag har jeg vært sofagris etter en fuktig kveld på byen i går... :)

Skrevet

Det tror jeg ikke noe på.

Det er kanskje første gang dere gjør det, men nå gjør dere det.

Snakk om egosentrisk verdensbilde da. Har du en personlighetsforstyrrelse, eller?

Gjest Flåttings
Skrevet

Nei, i dag har jeg vært sofagris etter en fuktig kveld på byen i går... :)

Å, så da var det i går natt (eller skal vi si tidlig i dag morges) at flåtten din gikk ombord i skoen din. Ja, for du hadde vel en tissepause i gresset i parken på vei hjem?

*knis*

Gjest Snoopy83
Skrevet

Snakk om egosentrisk verdensbilde da. Har du en personlighetsforstyrrelse, eller?

Ja, det har jeg sikkert mange av.

Skrevet

Å, så da var det i går natt (eller skal vi si tidlig i dag morges) at flåtten din gikk ombord i skoen din. Ja, for du hadde vel en tissepause i gresset i parken på vei hjem?

*knis*

Høres ut som noe jeg vanligvis kunne ha gjort, men faktisk holdt jeg meg til asfaltjungelen i natt. :)

Skrevet

Ja, det har jeg sikkert mange av.

Paranoid er du iallfall så det holder.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Paranoid er du iallfall så det holder.

Tenk deg litt om... tror du en paranoid mann ville tatt seg bryet med å sjekke om de snakket om han? Han hadde jo VISST det.

Gjest Flåttings
Skrevet

Høres ut som noe jeg vanligvis kunne ha gjort, men faktisk holdt jeg meg til asfaltjungelen i natt. :)

:)

Nei, nå går jeg og legger meg med Flåttefaen.

God flått og sov godt!

;)

Skrevet

Tenk deg litt om... tror du en paranoid mann ville tatt seg bryet med å sjekke om de snakket om han? Han hadde jo VISST det.

Det er jo ganske paranoid å tro at man snakker om deg i en tråd som dreier seg om flått!

Skrevet

:)

Nei, nå går jeg og legger meg med Flåttefaen.

God flått og sov godt!

;)

Han kommer sikkert ikke og biter dere i natt... Nei, kanskje han bor i klesskapet og venter på det rette øyeblikket... ;)

Sov flått!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...