Gå til innhold

Flåtten - hvor f.. ble den av?

Anbefalte innlegg

Gjest Flåttings
Skrevet

Tenk deg litt om... tror du en paranoid mann ville tatt seg bryet med å sjekke om de snakket om han? Han hadde jo VISST det.

Haha! Du har jo HUMOR, jo, mann!

:D

Gjest Snoopy83
Skrevet

Det er jo ganske paranoid å tro at man snakker om deg i en tråd som dreier seg om flått!

Jeg tror ingenting jeg.

Skrevet

Paranoid er du iallfall så det holder.

"Stopp forfølgelsen av de paranoide!"

Det burde vært en valgkampparole!! ;-)

Skrevet

"Stopp forfølgelsen av de paranoide!"

Det burde vært en valgkampparole!! ;-)

"Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not out to get me!"

Skrevet

"Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not out to get me!"

*he he*

Gjest papirtiger
Skrevet

Neste gang så fjerner du flått med en gang? Og brenner dem..?

Gjest Flåttings
Skrevet

Neste gang så fjerner du flått med en gang? Og brenner dem..?

Hadde flaks. Flåtten hadde ikke falt av likevel. Tok med meg katten til doktor dyregod (ja, jeg er ei pyse, og jeg innrømmer det så gjerne) og fikk veterinæren til å fjerne og likvidere flåtten - og fikk samtidig dæsja anti-flåttegreier på kattens rygg.

:))))

Skrevet

Hadde flaks. Flåtten hadde ikke falt av likevel. Tok med meg katten til doktor dyregod (ja, jeg er ei pyse, og jeg innrømmer det så gjerne) og fikk veterinæren til å fjerne og likvidere flåtten - og fikk samtidig dæsja anti-flåttegreier på kattens rygg.

Urk, ja, jeg hadde nok aldri hælt å fjerne en flått med mine egne hender.

Han satt vel og gliste fett da, tenker jeg, flåttesen. ;)

Gjest Flåttings
Skrevet

Urk, ja, jeg hadde nok aldri hælt å fjerne en flått med mine egne hender.

Han satt vel og gliste fett da, tenker jeg, flåttesen. ;)

Vel, hun

(tror det var en hunn, for hun var så diger - kan en del om flått nå etterhvert, skjønner du, takket været google - er det ikke trist?)

gliste vel så lenge det varte, men da den lille veterinærdama tok tak med sine bare never og dro til - da tenker jeg flåtten ante ugler i mosen.

Måtte jeg aldri mer ha med en flått å gjøre, bank i bordet og touch wood og så videre!

Skrevet

Vel, hun

(tror det var en hunn, for hun var så diger - kan en del om flått nå etterhvert, skjønner du, takket været google - er det ikke trist?)

gliste vel så lenge det varte, men da den lille veterinærdama tok tak med sine bare never og dro til - da tenker jeg flåtten ante ugler i mosen.

Måtte jeg aldri mer ha med en flått å gjøre, bank i bordet og touch wood og så videre!

Urk, ja, flått er ikke særlig flott, misvisende navn!

Gjest Flåttings
Skrevet

Urk, ja, flått er ikke særlig flott, misvisende navn!

Ja, ikke sant?

Den har jo andre navn, da, som skaubjønn, hantikk, krekse, skogtroll og stygging (nyvunnet kunnskap pga google, ja) - syntes sistnevnte oppsummerte det ganske bra :)

Skrevet

Ja, ikke sant?

Den har jo andre navn, da, som skaubjønn, hantikk, krekse, skogtroll og stygging (nyvunnet kunnskap pga google, ja) - syntes sistnevnte oppsummerte det ganske bra :)

Og PÅTE! Urrrrrhhh... Det er stygt det!

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg er ikke spesielt glad i insekter, men det er ikke vanskelig å fjerne flått.

Du bare tar tak i den, og drar av. Katten blir veldig fornøyd da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...