Gjest Flåttings Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Tenk deg litt om... tror du en paranoid mann ville tatt seg bryet med å sjekke om de snakket om han? Han hadde jo VISST det. Haha! Du har jo HUMOR, jo, mann! 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Det er jo ganske paranoid å tro at man snakker om deg i en tråd som dreier seg om flått! Jeg tror ingenting jeg. 0 Siter
morsan Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Paranoid er du iallfall så det holder. "Stopp forfølgelsen av de paranoide!" Det burde vært en valgkampparole!! ;-) 0 Siter
Freya Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 "Stopp forfølgelsen av de paranoide!" Det burde vært en valgkampparole!! ;-) "Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not out to get me!" 0 Siter
morsan Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 "Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not out to get me!" *he he* 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Neste gang så fjerner du flått med en gang? Og brenner dem..? 0 Siter
Gjest Flåttings Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Neste gang så fjerner du flått med en gang? Og brenner dem..? Hadde flaks. Flåtten hadde ikke falt av likevel. Tok med meg katten til doktor dyregod (ja, jeg er ei pyse, og jeg innrømmer det så gjerne) og fikk veterinæren til å fjerne og likvidere flåtten - og fikk samtidig dæsja anti-flåttegreier på kattens rygg. ))) 0 Siter
Freya Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Hadde flaks. Flåtten hadde ikke falt av likevel. Tok med meg katten til doktor dyregod (ja, jeg er ei pyse, og jeg innrømmer det så gjerne) og fikk veterinæren til å fjerne og likvidere flåtten - og fikk samtidig dæsja anti-flåttegreier på kattens rygg. ))) Urk, ja, jeg hadde nok aldri hælt å fjerne en flått med mine egne hender. Han satt vel og gliste fett da, tenker jeg, flåttesen. 0 Siter
Gjest Flåttings Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Urk, ja, jeg hadde nok aldri hælt å fjerne en flått med mine egne hender. Han satt vel og gliste fett da, tenker jeg, flåttesen. Vel, hun (tror det var en hunn, for hun var så diger - kan en del om flått nå etterhvert, skjønner du, takket været google - er det ikke trist?) gliste vel så lenge det varte, men da den lille veterinærdama tok tak med sine bare never og dro til - da tenker jeg flåtten ante ugler i mosen. Måtte jeg aldri mer ha med en flått å gjøre, bank i bordet og touch wood og så videre! 0 Siter
Freya Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Vel, hun (tror det var en hunn, for hun var så diger - kan en del om flått nå etterhvert, skjønner du, takket været google - er det ikke trist?) gliste vel så lenge det varte, men da den lille veterinærdama tok tak med sine bare never og dro til - da tenker jeg flåtten ante ugler i mosen. Måtte jeg aldri mer ha med en flått å gjøre, bank i bordet og touch wood og så videre! Urk, ja, flått er ikke særlig flott, misvisende navn! 0 Siter
Gjest Flåttings Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Urk, ja, flått er ikke særlig flott, misvisende navn! Ja, ikke sant? Den har jo andre navn, da, som skaubjønn, hantikk, krekse, skogtroll og stygging (nyvunnet kunnskap pga google, ja) - syntes sistnevnte oppsummerte det ganske bra 0 Siter
Freya Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Ja, ikke sant? Den har jo andre navn, da, som skaubjønn, hantikk, krekse, skogtroll og stygging (nyvunnet kunnskap pga google, ja) - syntes sistnevnte oppsummerte det ganske bra Og PÅTE! Urrrrrhhh... Det er stygt det! 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Hadde flaks. Flåtten hadde ikke falt av likevel. Tok med meg katten til doktor dyregod (ja, jeg er ei pyse, og jeg innrømmer det så gjerne) og fikk veterinæren til å fjerne og likvidere flåtten - og fikk samtidig dæsja anti-flåttegreier på kattens rygg. ))) Jeg er ikke spesielt glad i insekter, men det er ikke vanskelig å fjerne flått. Du bare tar tak i den, og drar av. Katten blir veldig fornøyd da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.