Gå til innhold

hva heter kua?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ferdinans mor (unnskyld min svensk): "Ferdinand! Varför sitter du här? Varför stångas du inte med dom _andra_ tjurarna?"

Dvs det er ikke bare de andre som er rjurer/tyrer/okser, men også Ferdinand. :-))

Og så er navnet litt avslørende. Også i Spania er dette et guttenavn og ikke et jentenavn! *he he*

takk morsan! :))

(du får et lett spark bak pga fnisingen din!)

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• thinkerbell

13

• Motiva

13

• Freya

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, det er ganske fantastisk at det i det hele tatt går an å inneha slik innsikt og kunnskap som vår, dvs å vite at det er forskjell på ku og okse! *he he*

Har du forresten hørt at ku-fekting er en stor greie i Spania? *he he*

Hæ? Fekting med kyr?

Skrevet

Ja, det er ganske fantastisk at det i det hele tatt går an å inneha slik innsikt og kunnskap som vår, dvs å vite at det er forskjell på ku og okse! *he he*

*kremt* Det er fort gjort å ta feil!

Skrevet

takk morsan! :))

(du får et lett spark bak pga fnisingen din!)

Så lenge du ikke er en Matador som stikker meg i nakken med den greia de bruker under tyrefekting, så! ;-)))))

Skrevet

*knegger* min sjel er blond! :)

hi, hi....mitt hode er virkelig blondt, men sjelen min tror jeg er adskillig mørkere.

Skrevet

Så lenge du ikke er en Matador som stikker meg i nakken med den greia de bruker under tyrefekting, så! ;-)))))

hehe :)

Skrevet

*kremt* Det er fort gjort å ta feil!

*he he* Ja, alle kan ta feil, sa pinnsvinet og gikk ned fra hårbørsten! :-)

Men dette _var_ en utrolig festlig feil, da! :-) Bare det at Ferdinand ble sendt inn på tyrefekte-arenaen var i grunnen ganske avslørende om hans kjønn! ;-)))

Skrevet

Nei, men jeg har alltid lurt på hvorfor det bare finnes oksekjøtt i kjøttdisken og aldri kukjøtt. Noen som vet?

Skrevet

Hæ? Fekting med kyr?

DET hadde vært noe, det! ;-)

Skrevet

*he he* Ja, alle kan ta feil, sa pinnsvinet og gikk ned fra hårbørsten! :-)

Men dette _var_ en utrolig festlig feil, da! :-) Bare det at Ferdinand ble sendt inn på tyrefekte-arenaen var i grunnen ganske avslørende om hans kjønn! ;-)))

Eh....han kan jo ha vært transvesitt eller muligens en ku innestengt i en oksekropp.

Skrevet

Nei, men jeg har alltid lurt på hvorfor det bare finnes oksekjøtt i kjøttdisken og aldri kukjøtt. Noen som vet?

Kua er visstnok det eneste dyret som skifter kjønn _etter_ at den er død! ;-)

Skrevet

Eh....han kan jo ha vært transvesitt eller muligens en ku innestengt i en oksekropp.

Oioioi! Dette åpner for nye og spennende tolkninger!

Skrevet

ikke sant! i sverige har de et helt jorde av slike transe-kosser.

Et noe underlig men veldig fengslende syn. På avstand riktignok. GOD avstand.

Skrevet

DET hadde vært noe, det! ;-)

Måtte hatt noen svære muskler.

Skrevet

Kanskje var det derfor en svensk komiker/talk-show-vert en gang ble kjent for å stille alle gjestene sine følgende spørsmål:

"Har ni ko-skräkk?"

(jeg kommer snart på navnet hans - det rinner meg i hu at hans alias var Kurtan)

Skrevet

Skremmende. Jeg bor ganske nær grensen, jeg. Hvilken instans ringer man får å få beskyttelse mot transe-kosser, da???

Skrevet

Kanskje var det derfor en svensk komiker/talk-show-vert en gang ble kjent for å stille alle gjestene sine følgende spørsmål:

"Har ni ko-skräkk?"

(jeg kommer snart på navnet hans - det rinner meg i hu at hans alias var Kurtan)

Var det Kurt Nilsson? Han som spurte Patrick Sjöberg: "Hur brädt har ni hoppat?"

Skrevet

Var det Kurt Nilsson? Han som spurte Patrick Sjöberg: "Hur brädt har ni hoppat?"

Eller var det Kurt Olsson? Kurt Nilsson minner liksom litt for mye om Kurt Nilsen.....

Skrevet

Eller var det Kurt Olsson? Kurt Nilsson minner liksom litt for mye om Kurt Nilsen.....

Kurt Olsson kanskje det var ja? Lenge siden, begynner å bli gammel og tunghørt nå... *hæææh*

Skrevet

Var det Kurt Nilsson han het?

Men det er han jeg mener, ja! *S* Husker du den kjempesofaen han intervjuet folk i?

Tror han spurte Patrick ikke bare om hvor bredt han hadde hoppet men også om hvor fort! *he he*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...