Gå til innhold

hva heter kua?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skremmende. Jeg bor ganske nær grensen, jeg. Hvilken instans ringer man får å få beskyttelse mot transe-kosser, da???

jeg tror ikke det er hjelp å få. .. Hold deg på betryggende avstand i hvertfall!

(Dersom du vil ha det morsomt (?) kan du løpe rundt på jordene om natten og velte disse stående og sovende beistene, det skal visstnmok være fryktelig festlig (?).)

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• thinkerbell

13

• Motiva

13

• Freya

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Var det Kurt Nilsson han het?

Men det er han jeg mener, ja! *S* Husker du den kjempesofaen han intervjuet folk i?

Tror han spurte Patrick ikke bare om hvor bredt han hadde hoppet men også om hvor fort! *he he*

lol!

Skrevet

jeg tror ikke det er hjelp å få. .. Hold deg på betryggende avstand i hvertfall!

(Dersom du vil ha det morsomt (?) kan du løpe rundt på jordene om natten og velte disse stående og sovende beistene, det skal visstnmok være fryktelig festlig (?).)

Hm....har jeg lest noe om deg og kyr, før mon tro? Hva slags forhold har du egentlig til dem???

Skrevet

Var det Kurt Nilsson han het?

Men det er han jeg mener, ja! *S* Husker du den kjempesofaen han intervjuet folk i?

Tror han spurte Patrick ikke bare om hvor bredt han hadde hoppet men også om hvor fort! *he he*

Hehe ja, jeg var ikke så gammel, men den replikken sitter ennå.

Skrevet

Hm....har jeg lest noe om deg og kyr, før mon tro? Hva slags forhold har du egentlig til dem???

Høres ut som en pervers ku-sadist. *sjokkert*

Skrevet

hm..,....det er mulig jeg har et noe anstrengt forhold til kuer. *innrømme*

men ferdinand er søt :)

Skrevet

Var det han med "flytta lampan, Arne!"??

Fra den linken skjønte jeg at jeg hadde glemt mye - både Arne og Gudrun! Men mener å huske (nå) at han herset med en unnseelig Arne, og at Gudrun (med triangelet???) ble rost opp i skyene.

Så det er godt mulig at han herset med Arne og ba ham flytte lampen! :-)

Jeg husker best kjempesofaen, spørsmålene til P.Sjöberg, ku-skrekk-fokuset, og - ikke minst - HÅRSVEISEN! :-)

Den dag i dag kan jeg finne på å fleipe med at noen har med Kurtan-sveis! :-)

Skrevet

Høres ut som en pervers ku-sadist. *sjokkert*

*LOL*!

Skrevet

*LOL*!

Ja, du ler godt ved tanken på å velte uskyldige transvestitt-okser, ser jeg! *fortsatt sjokkert*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...