Gå til innhold

Hva skal jeg selge denne eksterne cd-brenner dingsen for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med en uåpnet Asus ekstern slim combo-drive, 24x cd-rw/8x dvd-rom.

Den er bitteliten og søt, veier 250 gram, er på størrelse med et cd-cover og har usb 2.0

Noen ideer?

Gjest Snoopy83
Skrevet

Men den der hadde ikke DVD-rom. Kanskje forsøke å sikte på 250 kr?

Finner liksom ingenting som egentlig ligner på denne bittelite, søte dingsen.

Du kan få betydelig mer enn halv pris for varer hvor emballasjon ikke er brutt, tror jeg...

Gjest Sam Kvem
Skrevet

Men den der hadde ikke DVD-rom. Kanskje forsøke å sikte på 250 kr?

Finner liksom ingenting som egentlig ligner på denne bittelite, søte dingsen.

Det triste med slike saker er at det blir billigere og bedre for hver mnd. For slikt er et menneskeår minst 50 duppedittår, akkurat som et hundeår er 7 menneskeår.

Skrevet

Det triste med slike saker er at det blir billigere og bedre for hver mnd. For slikt er et menneskeår minst 50 duppedittår, akkurat som et hundeår er 7 menneskeår.

Tar det helt med ro, jeg har aldri kjøpt den - fikk den som gave men har desverre ikke bruk for den.

Og siden jeg er blakk så :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...