Gå til innhold

Elita eller Aylar?

Anbefalte innlegg

Gjest Eyes never lies
Skrevet

Hei!

Hvem av disse liker dere best?

Aylar eller Elita på bigbrother?

Skrevet

Jeg ser ikke på Big Brother, så jeg kan ikke uttale meg.

Skulle bare kommentere litt ang. nicket ditt. Det heter "eyes never lie" hvis du skal ha det grammatisk korrekt. Bare til informasjon.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Skulle bare kommentere litt ang. nicket ditt. Det heter "eyes never lie" hvis du skal ha det grammatisk korrekt. Bare til informasjon.

Ja du da, det heter jo liksom "Frøya" med "ø", alle vet jo det, bare til opplysning.

Skrevet

Ja du da, det heter jo liksom "Frøya" med "ø", alle vet jo det, bare til opplysning.

Javel.

Gjest izzabell
Skrevet

Hmm, vanskelig spm. Tror jeg må si personligheten til Aylar, men utseendet til Elita.

Skrevet

Vet ikke hvordna Aylar er men kan ikke fordra Elita

Gjest BattleClown
Skrevet

Nå ser ikke jeg på BB, men jeg ville nok gått for Elita. Aylar har jeg allerede sett nok av, så hun vet jeg hvor jeg har. Så Elita ville nok hatt større potensialet til å overraske meg positivt.

Men dette er litt som et hesteveddeløp med to halte hester.

Eyes never lie
Skrevet

Sånn nå har jeg ordnet nicket mitt;)

Skrevet

Pest eller kolera mener du?

Men hvis jeg måtte velge, blir det Aylar..

*trodde aldri jeg skulle si det...*

Skrevet

Sånn nå har jeg ordnet nicket mitt;)

Hehe, bra...

Så ut som Snoopy83 tok seg mer nær av rettingen min enn deg.

Mrs. Wallace
Skrevet

Freya er også et navn.

*fortsetter rettingen*

Skrevet

Freya er også et navn.

*fortsetter rettingen*

Kanskje det egentlig var Freia jeg mente... ;)

Siden jeg er så glad i sjokolade... :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...