Gå til innhold

Kan ikke dere gi meg mer oppmerksomhet?

Anbefalte innlegg

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Synes da ikke du får for lite oppmerksomhet..? Dessuten tror jeg de fleste sover nå;)

Gjest Snoopy83
Skrevet

Synes da ikke du får for lite oppmerksomhet..? Dessuten tror jeg de fleste sover nå;)

Jeg trenger MEEEEEER!!! =)

Driter i om de sover, jeg får nok oppmerksomhet i morgen!!!!! =)

Jeg er akkurat som en som er med på IDOL jeg, bare at jeg verken kan synge eller er pen.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Du må jo skrive noe vi interesserer oss for da :o)

Hører på "The Hurricane"... utrooolig fin sang...

Musikk er jammen viktig, altså...

Gjelder å finne musikk som stemmer med humøret.

En plate jeg hørte på ble jeg bare deppa av, selv om jeg egentlig likte å høre den.

Men så satte jeg på "The Final Cut", og da ble det bedre.

Nå hører jeg på "The Hurricane" og er i topphumør =)

Gjest Snoopy83
Skrevet

OMG, du er masete.

"Oh My God", eller "Oh My, Good"? =)

Skrevet

"Oh My God", eller "Oh My, Good"? =)

Jeg mente "oh my god".

Gjest Snoopy83
Skrevet

Jeg mente "oh my god".

Ja. Jeg er en drittsekk.

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Jeg trenger MEEEEEER!!! =)

Driter i om de sover, jeg får nok oppmerksomhet i morgen!!!!! =)

Jeg er akkurat som en som er med på IDOL jeg, bare at jeg verken kan synge eller er pen.

Hehe synes du virkelig at de som er med på IDOL kan synge og er pene? En sang som jeg alltid blir på godt humör av er forresten Save it for a rainy day med jayhawks. Hört den?

Skrevet

Ja. Jeg er en drittsekk.

Å, jeg trodde du var en flått, jeg.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Hehe synes du virkelig at de som er med på IDOL kan synge og er pene? En sang som jeg alltid blir på godt humör av er forresten Save it for a rainy day med jayhawks. Hört den?

Nei. Har hørt noen sanger av det bandet, men har ikke vekket min interesse... ennå...

Gjest Snoopy83
Skrevet

Å, jeg trodde du var en flått, jeg.

Jeg er det meste.

Husker jeg gikk rundt i by engang. Så sa en jente til kjæresten (sikkert det han var) sin: "hva feiler det han der da?" så sa han: "det meste".

Han hermet etter Nicholas Cage i Con Air, da kameraten hans spør dette om Steve Buscemi, som er en farlig fange som fraktes sammen i flyet.

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Nei. Har hørt noen sanger av det bandet, men har ikke vekket min interesse... ennå...

Ok! Jeg liker ikke "countrysangene" deres, men albumene rainy day music og smile er kjempefine. Mer rock/pop aktig..

Tror du kan höre litt her, om du er intressert:)

http://www.thejayhawks.net/music.asp

Gjest Snoopy83
Skrevet

Ok! Jeg liker ikke "countrysangene" deres, men albumene rainy day music og smile er kjempefine. Mer rock/pop aktig..

Tror du kan höre litt her, om du er intressert:)

http://www.thejayhawks.net/music.asp

Virket ikke jo. Prøvde bare Windows Media Player altså, gidder i alle fall ikke installere Real Player.

Min PC er ingen dynge.

Jeg er en dynge. Bortsett fra mine ører.

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Virket ikke jo. Prøvde bare Windows Media Player altså, gidder i alle fall ikke installere Real Player.

Min PC er ingen dynge.

Jeg er en dynge. Bortsett fra mine ører.

Det var da dumt. Turte ikke pröve selv for vil ikke vekke huset her..:) Du får dra å kjöpe dem i stede for da;)

Hva annet får deg på godt humör da? Jeg ble på godt humör i dag da jeg snakket med moren min og hun lot väre å kritisere meg en eneste gang;)

Gjest Snoopy83
Skrevet

Det var da dumt. Turte ikke pröve selv for vil ikke vekke huset her..:) Du får dra å kjöpe dem i stede for da;)

Hva annet får deg på godt humör da? Jeg ble på godt humör i dag da jeg snakket med moren min og hun lot väre å kritisere meg en eneste gang;)

Moren min er også plagsom. Ikke fordi hun kritiserer så mye. Det er der det ligger. Hun klarer å få frem hva hun mener på en stillferdig måte, slik at det er umulig å se på henne som tåpelig...

Andre ting som gjør meg glad? Hmmm... jeg er glad i utsikt og fin natur generelt... men blir sjeldent ja...

du da? =)

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Moren min er også plagsom. Ikke fordi hun kritiserer så mye. Det er der det ligger. Hun klarer å få frem hva hun mener på en stillferdig måte, slik at det er umulig å se på henne som tåpelig...

Andre ting som gjør meg glad? Hmmm... jeg er glad i utsikt og fin natur generelt... men blir sjeldent ja...

du da? =)

Ja det hörtes mer utspekulert ut. Lurer på hva de får ut av det egentlig..

Det er igrunnen veldig mye som kan gjöre meg glad. Samtidig som det er mye som gjör meg trist også.

Jeg blir som regel glad når det er sol ute. Jeg blir glad om noen svarer meg på DOL:) Ble glad for en mail jeg fikk i dag. Blir glad når jeg får til å lage god mat. Er glad for at jeg slipper å stå opp tidlig i morgen;)

Gjest engel 49+
Skrevet

du da? =)

"Hun klarer å få frem hva hun mener på en stillferdig måte, slik at det er umulig å se på henne som tåpelig.."

------

Bli sinna på henne for det der, davel???!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...