Lurveline Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 http://mouse.webby.com/imagesa/aniw37.gif 0 Siter
Gjest anton fetter Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Å, jeg trodde du var en flått, jeg. Han er en flått drittsekk ; ) 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 "Hun klarer å få frem hva hun mener på en stillferdig måte, slik at det er umulig å se på henne som tåpelig.." ------ Bli sinna på henne for det der, davel???!! Går ikke... om hun hadde kjeftet kunne jeg blitt sint, eller bare avfeid henne, men om hun venter som en katt foran et musehull med argumentene sine blir man bare såret. 0 Siter
Prozak Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Uhm...tja...skal vi se...nei. "..................................." 0 Siter
Gjest bøøøh! Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Hvorfor forsvant du fra Dol-galleriet da noen påstod at noen der hadde to bilder av seg? 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Hvorfor forsvant du fra Dol-galleriet da noen påstod at noen der hadde to bilder av seg? Jeg forsvant da vitterlig før det... 0 Siter
Gjest bøøøh! Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Jeg forsvant da vitterlig før det... Nope! Du burde fjerne begge bildene. 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Nope! Du burde fjerne begge bildene. Hvilket nick hører det andre bildet til da? 0 Siter
Gjest bøøøh! Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Hvilket nick hører det andre bildet til da? Det vet du nok best selv. 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Det vet du nok best selv. mailen min ble skrevet hele 9 dager før tråden om flere bilder på galleriet kom opp. bare å sjekke med bassisten. nå gidder jeg ikke snakke mer med deg, det var ikke noe hyggelig. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Går ikke... om hun hadde kjeftet kunne jeg blitt sint, eller bare avfeid henne, men om hun venter som en katt foran et musehull med argumentene sine blir man bare såret. det skjønner jeg, men vhis du bestemmer deg på forhånd at: "Neste gang hun gjøre det der...." .. "SÅ skal jeg bli sint!!!" ..da kan det gå likevel. Du behøver ikke si hvorfor du blir sint. Som du antyder, blir det nesten helt umulig. Du kan bare knurre olmt, skrike ut *jeg-er sint*, *jeg-er-sint*,. Eller bare *ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!* Verdt et forsøk! 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 det skjønner jeg, men vhis du bestemmer deg på forhånd at: "Neste gang hun gjøre det der...." .. "SÅ skal jeg bli sint!!!" ..da kan det gå likevel. Du behøver ikke si hvorfor du blir sint. Som du antyder, blir det nesten helt umulig. Du kan bare knurre olmt, skrike ut *jeg-er sint*, *jeg-er-sint*,. Eller bare *ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!* Verdt et forsøk! hehe... =) kan sinne forsvares med fornuften da? 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 hehe... =) kan sinne forsvares med fornuften da? Mener du ditt sinne? At du må kunne forsvare deg, og forklare hvorfor du brøler/hveser/knurrrer mot slik adferd? Du behøver ikke! Etterhvert kan du kanskej komme i dialog. Men du kan begynne med å lage litt leven! Dette er bra! 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Mener du ditt sinne? At du må kunne forsvare deg, og forklare hvorfor du brøler/hveser/knurrrer mot slik adferd? Du behøver ikke! Etterhvert kan du kanskej komme i dialog. Men du kan begynne med å lage litt leven! Dette er bra! Ja, kanskje det er det. Har alltid trodd man ville ødelegge forhold med å krangle. Men om man ikke kan krangle i et forhold så er det vel ikke noe forhold allikevel. Nå tenker jeg ikke kjæreste-forhold altså, men alle mulig relasjoner mener jeg med forhold. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Ja, kanskje det er det. Har alltid trodd man ville ødelegge forhold med å krangle. Men om man ikke kan krangle i et forhold så er det vel ikke noe forhold allikevel. Nå tenker jeg ikke kjæreste-forhold altså, men alle mulig relasjoner mener jeg med forhold. Ja, man må kunne snakke for seg. det betyr også at det er lov å bli sint, selv om det er umulig å forklare årsaken. Grrr#### ))) 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Ja, man må kunne snakke for seg. det betyr også at det er lov å bli sint, selv om det er umulig å forklare årsaken. Grrr#### ))) Grr## skulle seff stått i anførselstegn! 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Grr## skulle seff stått i anførselstegn! Hehe... skjønte det da =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.