Gjest midia Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Hjelp! Jeg har installert bredbåndstelefoni fra telenor. Har innebygd router i adsl modemet. Noen som vet om telefonledningen som går fra veggen skal inn i adapteret eller splitteren? 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Det er jo bare å prøve... Du klarer vel ikke å ødelegge noe alikevel? Evt. lese bruksanvisningen. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Det er jo bare å prøve... Du klarer vel ikke å ødelegge noe alikevel? Evt. lese bruksanvisningen. Nei jeg prøver å prøver. Leser bruksanvisning så den kan jeg utenat nå. Det som er problemet nå er at jeg kanskje må flytte på splitter,modem m.m fra nede og opp i andre etasje hvor pc'n står å da må jeg skrue ned bokser og løsne ledninger som er fint festet etter vegglistene og tredd gjennom et hull i veggen osv.. Mye arbeid å ta ned hele greia for bare å prøve og så funker det ikke. Så nå sitter jeg her da uten telefon forbindelse og med nesten tomt kontantkort på mobilen så jeg får ikke ringt noen heller. Dommedag ble det her): 0 Siter
tiliti Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Er det ikke fra vegg til splitter til moden til adapter? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.