Gå til innhold

savner ham

Anbefalte innlegg

Gjest tristoglei

For å gjøre en lang historie kort så skal jeg gå rett på. Er en jente på 26 år som har vært sammen med en gutt på 28 år i litt over 6 år. Vi har hatt det kjempefint sammen. For 1 år siden så begynte jeg å tvile litt. Jeg viste jeg elsket ham, men det var et men der. Vi snakket om det, men viste egentlig ikke helt hva vi skulle gjøre. Det endte med når han var ute og reiste at jeg var utro. Det skjedde bare en gang, og jeg fatter ikke hva som gikk av meg. Jeg sa det til han, han ble såra og lei seg. Viste ikke om han kunne gå videre sammen med meg. Jeg viste nå at jeg ville det. Det endte med at vi gikk videre, og alt ble faktisk MYE bedre.Det var så klart en del diskutering, noe krangling, tårer osv. Men vi kom oss over det og videre. Alt var så mye bedre, vi elsket hverandre. For 2 mnd siden så forlovet vi oss, vi var veldig gla for det. Det var så utrolig romantisk. For 3 uker siden, lørdagen, så satt vi to hjemme og koste oss. Vi hadde laget god mat, tatt frem vin etc. Alt var så romantisk. Så oppdaget jeg at vi manglet noe til maten. Han ville kjøre ned på butikken og kjøpe dette, ca 3 min å kjøre. Da det var godt ca. 15 min begynte jeg å ue på hvor han ble av. Jeg gikk ut for å se om jeg kunne se han. Jeg ringte på mobilen, men fikk ikke svar. Så hørte jeg sirener, jeg fikk et glimt av en ambulanse. Jeg kjente det i kroppen. Det har skjedd han noe, jeg viste det! Jeg ble i sjokk. Tok den andre bilen vår og kjørte mot butikken, da jeg kom rundt en sving fikk jeg se to biler som låg på taket. Den ene var vår. Min fremtidige mann, min gode kjæreste døde mens han låg på sykehuset. I bilen ble det funnet roser, og et kort. Han hadde da kjøpt roser til meg mens han var på butikken. Nå når vi hadde det så bra, så skjer dette. I løpet av 1 sec så snur livet seg helt på hodet! Jeg ser nå ikke noe lyspunkt i livet. Den gode mannen, min aller største kjærlighet! Savner ham! Ikke kast bort livet, lev livet! I løpet av 1 sec. så kan livet bli snudd helt om. Ta vare på din kjære.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/182285-savner-ham/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...