Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ringte på! Og innen jeg hadde våknet og forstått at det var det som skjedde, fått på morgenkåpa, sett meg i speilet, kommet meg til døra og åpnet, så var de borte.

Jeg blir så NYSGJERRIG!!!!

Hvem i all verden ringer på hos meg halv ti en mandags morgen?

Vel vel... måtte bare få det ut. Dette er nesten verre enn ubesvart anrop fra skjult nr.

Gjest soting
Skrevet

Det var nok feiern. Han kommer alltid hver mandag klokka halv ti.

Skrevet

Det var nok feiern. Han kommer alltid hver mandag klokka halv ti.

Spennende!

Får være nydusjet neste mandag da, så kanskje det blir litt gøy. ;)

Gjest litt misunnelig
Skrevet

Sov halv ti en mandags morgen, ja.....LUKSUS!!!!

Skrevet

Så deilig å sove så lenge da!

Mmm... Sitter og venter på at tuppa skal våkne, har skikkelig melkespreng nå. Hun vil bare ha den ene puppen om natta, så venstrepuppen har ikke blitt spist siden klokken ni i går kveld.

Skrevet

Sov halv ti en mandags morgen, ja.....LUKSUS!!!!

Ja, også så fint vær som det er ute i dag! Skal snart ta en dusj og ta meg en lang god trilletur i finværet.

Ble du mer misunnelig nå eller? ;)

Skrevet

Jehovas Vitner?

Ah.. De tenkte jeg ikke på engang.

Skrevet

Jehovas Vitner?

Haha, jeg skulle akkurat til å foreslå det samme!

Skrevet

Dette har jeg hørt om! Det var fra TV3s nye realityserie: "Åpn opp døra i pysjen og vinn en million".

Synd at du glipp av det, da! ;-)

Skrevet

Mmm... Sitter og venter på at tuppa skal våkne, har skikkelig melkespreng nå. Hun vil bare ha den ene puppen om natta, så venstrepuppen har ikke blitt spist siden klokken ni i går kveld.

*s* stakkars pupp! I dag har min nye på 9 dager vondt i magen for første gang! Så jeg får trent litt armmuskler her jeg går og bysser med vesla over underarmen...Satser på at dette er et engangstilfelle!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...