Åsemor Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Det ringte på! Og innen jeg hadde våknet og forstått at det var det som skjedde, fått på morgenkåpa, sett meg i speilet, kommet meg til døra og åpnet, så var de borte. Jeg blir så NYSGJERRIG!!!! Hvem i all verden ringer på hos meg halv ti en mandags morgen? Vel vel... måtte bare få det ut. Dette er nesten verre enn ubesvart anrop fra skjult nr. 0 Siter
Gjest soting Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Det var nok feiern. Han kommer alltid hver mandag klokka halv ti. 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Det var nok feiern. Han kommer alltid hver mandag klokka halv ti. Spennende! Får være nydusjet neste mandag da, så kanskje det blir litt gøy. 0 Siter
Gjest litt misunnelig Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Sov halv ti en mandags morgen, ja.....LUKSUS!!!! 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Så deilig å sove så lenge da! Mmm... Sitter og venter på at tuppa skal våkne, har skikkelig melkespreng nå. Hun vil bare ha den ene puppen om natta, så venstrepuppen har ikke blitt spist siden klokken ni i går kveld. 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Sov halv ti en mandags morgen, ja.....LUKSUS!!!! Ja, også så fint vær som det er ute i dag! Skal snart ta en dusj og ta meg en lang god trilletur i finværet. Ble du mer misunnelig nå eller? 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Jehovas Vitner? Ah.. De tenkte jeg ikke på engang. 0 Siter
Babette Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Jehovas Vitner? Haha, jeg skulle akkurat til å foreslå det samme! 0 Siter
morsan Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Dette har jeg hørt om! Det var fra TV3s nye realityserie: "Åpn opp døra i pysjen og vinn en million". Synd at du glipp av det, da! ;-) 0 Siter
bb71 Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Mmm... Sitter og venter på at tuppa skal våkne, har skikkelig melkespreng nå. Hun vil bare ha den ene puppen om natta, så venstrepuppen har ikke blitt spist siden klokken ni i går kveld. *s* stakkars pupp! I dag har min nye på 9 dager vondt i magen for første gang! Så jeg får trent litt armmuskler her jeg går og bysser med vesla over underarmen...Satser på at dette er et engangstilfelle!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.