Gå til innhold

En kattunge har adoptert oss...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dokk ei bok om ondulata? :P

Fugl vil jeg iallfall ikke ha! De har plirende onde øyne... Urr! Koser meg med pusen min jeg. :)

Trenger ikke bok - jeg har to langvarige samliv med undulater bak meg :)

Skrevet

SUKK JA! :)

(VIL ha undulat jeg...)

Undulat? Hmmm.

Jojo,- de kan vel "brukes" de også, men de er ikke så fine å kose med.

Skrevet

Undulat? Hmmm.

Jojo,- de kan vel "brukes" de også, men de er ikke så fine å kose med.

JO de kan tungekyss :)

Skrevet

Ææææææbrbrbrblblbl!

Hørtes nesten like ekkelt ut som flått.

Skrevet

Hmm. Jojo. Liker fosåvidt undulater - de kan være ganske kloke også. Men katter - dem _elsker_ jeg. I alle fall min egen.

Skrevet

Ja vi tenkte å bære den dit den var i går - bare vi kommer oss hjem. Er spent på om den dukket frem da ungene kom fra skolen i dag :)

Vi bor jo på et boligflet på landet -så det er jo ikke all verdens mange muligheter om noen eier den ;)

Ha selv;) hehe

Skrevet

Hmm. Jojo. Liker fosåvidt undulater - de kan være ganske kloke også. Men katter - dem _elsker_ jeg. I alle fall min egen.

Plutten vår har sorte ringer under øya nå hun har sørget og grått i hele dag - katten er borte...

Skrevet

Plutten vår har sorte ringer under øya nå hun har sørget og grått i hele dag - katten er borte...

Håper han fant hjemmet sitt da...

Skrevet

Håper han fant hjemmet sitt da...

Det gjorde han sikkert - og nå plager ho faren sin - for han fikk sagt: Spis opp maten din så skal vi snakke om det - og det tolket jo ho som at om ho bare åt opp all maten så ville hun få et dyr. Så hun åt så ho nesten kasta opp og sendte SMS til kusina si: "kom ned hit så finner vi ut hva slags dyr jeg skal få!" - - stakar....

Skrevet

Det gjorde han sikkert - og nå plager ho faren sin - for han fikk sagt: Spis opp maten din så skal vi snakke om det - og det tolket jo ho som at om ho bare åt opp all maten så ville hun få et dyr. Så hun åt så ho nesten kasta opp og sendte SMS til kusina si: "kom ned hit så finner vi ut hva slags dyr jeg skal få!" - - stakar....

Hehe huff... Hvorfor kan dere ikke få en katt da, det er jo kos! :)

Skrevet

Hehe huff... Hvorfor kan dere ikke få en katt da, det er jo kos! :)

Nå må du være HYSJ! :)

Skrevet

Gratulerer med nytt familiemedlem da;o)

den er heldigvis borte :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...