flisa Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Har dokk ei bok om ondulata? Fugl vil jeg iallfall ikke ha! De har plirende onde øyne... Urr! Koser meg med pusen min jeg. Trenger ikke bok - jeg har to langvarige samliv med undulater bak meg 0 Siter
Katt-ja Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 SUKK JA! (VIL ha undulat jeg...) Undulat? Hmmm. Jojo,- de kan vel "brukes" de også, men de er ikke så fine å kose med. 0 Siter
flisa Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Undulat? Hmmm. Jojo,- de kan vel "brukes" de også, men de er ikke så fine å kose med. JO de kan tungekyss 0 Siter
Freya Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 JO de kan tungekyss Ææææææbrbrbrblblbl! Hørtes nesten like ekkelt ut som flått. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 JO de kan tungekyss Hmm. Jojo. Liker fosåvidt undulater - de kan være ganske kloke også. Men katter - dem _elsker_ jeg. I alle fall min egen. 0 Siter
Mistera Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Ja vi tenkte å bære den dit den var i går - bare vi kommer oss hjem. Er spent på om den dukket frem da ungene kom fra skolen i dag Vi bor jo på et boligflet på landet -så det er jo ikke all verdens mange muligheter om noen eier den Ha selv;) hehe 0 Siter
flisa Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Hmm. Jojo. Liker fosåvidt undulater - de kan være ganske kloke også. Men katter - dem _elsker_ jeg. I alle fall min egen. Plutten vår har sorte ringer under øya nå hun har sørget og grått i hele dag - katten er borte... 0 Siter
Freya Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Plutten vår har sorte ringer under øya nå hun har sørget og grått i hele dag - katten er borte... Håper han fant hjemmet sitt da... 0 Siter
flisa Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Håper han fant hjemmet sitt da... Det gjorde han sikkert - og nå plager ho faren sin - for han fikk sagt: Spis opp maten din så skal vi snakke om det - og det tolket jo ho som at om ho bare åt opp all maten så ville hun få et dyr. Så hun åt så ho nesten kasta opp og sendte SMS til kusina si: "kom ned hit så finner vi ut hva slags dyr jeg skal få!" - - stakar.... 0 Siter
Freya Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Det gjorde han sikkert - og nå plager ho faren sin - for han fikk sagt: Spis opp maten din så skal vi snakke om det - og det tolket jo ho som at om ho bare åt opp all maten så ville hun få et dyr. Så hun åt så ho nesten kasta opp og sendte SMS til kusina si: "kom ned hit så finner vi ut hva slags dyr jeg skal få!" - - stakar.... Hehe huff... Hvorfor kan dere ikke få en katt da, det er jo kos! 0 Siter
flisa Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Hehe huff... Hvorfor kan dere ikke få en katt da, det er jo kos! Nå må du være HYSJ! 0 Siter
Freya Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Nå må du være HYSJ! Neeeei! Jeg er pro-katt!!! 0 Siter
Lurveline Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 ups Gratulerer med nytt familiemedlem da;o) 0 Siter
flisa Skrevet 27. april 2005 Forfatter Skrevet 27. april 2005 Gratulerer med nytt familiemedlem da;o) den er heldigvis borte 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.