Gjest har pollenallergi Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Ja, det går vel fint? Men hva om øynene klør og klør....? 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Jeg må ha egne øyedråper uten konserveringsmiddel siden jeg har linser. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Hva tar du øyedråper for da. Allergi? Det er det jeg tok for og da måtte jeg ha en egen type. 0 Siter
cecily Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Få i engangspipetter uten konserveringsmiddel. 0 Siter
Hugmee Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Kan være lurt å ta en pause fra linsene om du ikke har dagslinser. Mye som samler seg på linsene og kan gi deg plager. Du må passe på å rengjøre de veldig nøye. Eller bruk endagslinser i den værste pollen-tiden. 0 Siter
Reg@l Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Jeg dropper linsene i pollensesongen og bruker heller briller. Enkelte av øyedråpene kan "matte" linsene. 0 Siter
Gjest har pollenallergi Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Jeg dropper linsene i pollensesongen og bruker heller briller. Enkelte av øyedråpene kan "matte" linsene. Jeg kan ikke ha briller, da jeg kun har kontaktlinse på ett øye og det er så stor forskjell på øynene. (Jeg bruker kun ett øye om gangen!) 0 Siter
Gjest har pollenallergi Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Kan være lurt å ta en pause fra linsene om du ikke har dagslinser. Mye som samler seg på linsene og kan gi deg plager. Du må passe på å rengjøre de veldig nøye. Eller bruk endagslinser i den værste pollen-tiden. Jeg har dagslinser. Så da kan jeg bruke dem samt øyendråpene? (Lomudal.) 0 Siter
Gjest har pollenallergi Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Hva tar du øyedråper for da. Allergi? Det er det jeg tok for og da måtte jeg ha en egen type. Lomudal for pollenallergi (bjørk). 0 Siter
Gjest mij Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Jeg kan ikke ha briller, da jeg kun har kontaktlinse på ett øye og det er så stor forskjell på øynene. (Jeg bruker kun ett øye om gangen!) Litt Sør-humor; Legger du igjen det andre hjemme? *klasker seg på låret* :-) 0 Siter
org Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Jeg kan ikke ha briller, da jeg kun har kontaktlinse på ett øye og det er så stor forskjell på øynene. (Jeg bruker kun ett øye om gangen!) Det kan du vel? Vanlig vindusglass i det andre glasset? 0 Siter
Gjest har pollenallergi Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Litt Sør-humor; Legger du igjen det andre hjemme? *klasker seg på låret* :-) Haha.... Neida! Bruker ett når jeg leser tett på, og det andre når jeg ser rundt meg.. Om jeg kan forklare det slik. Det jeg bruker til å f.eks. lese med ser jeg dårlig på, så det kobler seg ut når jeg ser. Det gode øyet bruker en kontaktlinse (-0,75). Så du; jeg har nok begge øynene med meg! 0 Siter
Gjest har pollenallergi Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Det kan du vel? Vanlig vindusglass i det andre glasset? Da blir jeg svimmel..... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Haha.... Neida! Bruker ett når jeg leser tett på, og det andre når jeg ser rundt meg.. Om jeg kan forklare det slik. Det jeg bruker til å f.eks. lese med ser jeg dårlig på, så det kobler seg ut når jeg ser. Det gode øyet bruker en kontaktlinse (-0,75). Så du; jeg har nok begge øynene med meg! *puster lettet ut* :-) Kan forøvrig anbefale laseroperasjon, fikk gjort det i januar etter å ha spart en liten stund og ønsket meg pengestøtte til jul og bursdag.. :-) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Lomudal for pollenallergi (bjørk). Jeg kunne ikke bruke lomudal. Vet ikke hva de i engangspipetter heter fordi jeg ikke har flere igjen, går på kortison og da slipper jeg å tenke på allergimedisin 0 Siter
Reg@l Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Jeg kan ikke ha briller, da jeg kun har kontaktlinse på ett øye og det er så stor forskjell på øynene. (Jeg bruker kun ett øye om gangen!) Se i pakningsvedlegget til øyedråpene om det står noe ang. linsebruk der. Ville uansett tatt kontakt med optiker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.