Gå til innhold

Snufs . . . . pusen min . . . .

Anbefalte innlegg

Gjest veldig trist her
Skrevet

Pus på 14 år er ikke iform om dagen, ikke vil han ha mat, ikke drikker han, han har blitt såååå tynn.

Igår så vi merkbart at han ble dårligere .... såvidt han orket å hoppe ned fra sofaen. Han fikk sove inne inatt, da vi stod opp idag tidlig kom han ikke, vi måtte hente han, sette han foran matfatet, men han brydde seg ikke, bare tuslet vekk. Han stilte seg ved døra å viste oss at han ville ut.

Jeg tok beslutningen istad .... ringte en nabo av meg, han skulle bort å se om han fant pus, og så skulle han avlive han for meg ....

Så nå er jeg

Skrevet

Kondolerer. Sånt er alltid kjipt. Men det er greit å huske at det kun er kjipt for oss - den som blir avlivet har det ikke bra, og fortjener å slippe å lide.

"................................"

Skrevet

Huffda, føler med deg :(

Har du vært med ham hos dyrlege? Så du vet om han kan bli frisk igjen? Men det høres jo ikke sånn ut, siden han skal avlives.

Triste greier :(

Stor trøsteklem!

Gjest Sam Kvem
Skrevet

Dyrlegen min sa at ved en viss alder vil ikke kroppen mer og kobler ut organer et etter ett. Jeg ahr altid tatt med den gamle til dyrlgene for å spørre hva hun ville gjort, og alltid fulgt det rådet.

Men i ditt tilfelle er det nok riktig, og at den er blitt så tynn, så gammel og ikke vil spise tyder på noe alvorlig.

Noen dyrleger plager dyra unødig med antibiotika og dyre medisiner som drar ut tida noen uker. Ikke gjør det.

Gjest veldig trist her
Skrevet

Huffda, føler med deg :(

Har du vært med ham hos dyrlege? Så du vet om han kan bli frisk igjen? Men det høres jo ikke sånn ut, siden han skal avlives.

Triste greier :(

Stor trøsteklem!

Vi har ikke vært til dyrlegen med han denne gangen nei, han er gammel og sliten.

Vet at katter kan bli veldig gamle, men jeg mener, "ikke for enhver pris".

Medisiner har vi alltid sliti veldig å få i han ..... vi var gjennom en runde med antibiotika for noen måneder siden, dyrlegen lurte på om han hadde fått kreft, (noe det ikke var), så denne gangen valgte vi derfor å avslutte livet hans ....

Skrevet

Vi har ikke vært til dyrlegen med han denne gangen nei, han er gammel og sliten.

Vet at katter kan bli veldig gamle, men jeg mener, "ikke for enhver pris".

Medisiner har vi alltid sliti veldig å få i han ..... vi var gjennom en runde med antibiotika for noen måneder siden, dyrlegen lurte på om han hadde fått kreft, (noe det ikke var), så denne gangen valgte vi derfor å avslutte livet hans ....

Katter kan bli gamle, men selv om "rekorden" såvidt jeg kjenner til er 32 år, så er 14 år en anselig alder. Ikke noe unaturlig i å være "ferdig" i den alderen.

"...................................."

Skrevet

Stakkars kattepusen.

Men du får tenke på at han var veldig gammel, og at han sikkert hadde hatt et godt liv. :)

Skrevet

Uff. Det høres ille ut...

Jeg kjørte forbi noe som så ut som en ihjelkjørt katt med samme farger som min i går, og før jeg kom inn i stuen og så med mine egne øyne at han lå der han pleier, så hadde jeg hjertet opp i halsen...

Jeg gruer meg noe helt vannvittig til den dagen han er borte.

laguna1365380434
Skrevet

Uff så trist! :-(

Føler med deg,en blir jo så fryktelig glad i pus! Katten her er helt familiemedlem og kompis og jeg gruer til han blir gammel eller syk.

Finn nooen som kan trøste!

Gjest Sofline -katteeier.
Skrevet

Jeg føler med deg. Det er veldig trist når pusen blir gammel og skal dø.

Gjest enda tristere nå
Skrevet

Huff, naboen hadde ikke funnet pus ..... vi har vært ute i ettermiddag å leita, men ikke funnet han .....

Nå spørs det nå da om han har dratt ut i skogen for å dø "aleine" .... det syns jeg er enda verre, for da vet vi ikke noe ....

Jeg skal ut å leite litt igjen nå før jeg legger meg :o(

Takk alle sammen for god støtte :o), det er mangt en kan bruke DOL til har jeg funnet ut, takk igjen.

Skrevet

Huff, naboen hadde ikke funnet pus ..... vi har vært ute i ettermiddag å leita, men ikke funnet han .....

Nå spørs det nå da om han har dratt ut i skogen for å dø "aleine" .... det syns jeg er enda verre, for da vet vi ikke noe ....

Jeg skal ut å leite litt igjen nå før jeg legger meg :o(

Takk alle sammen for god støtte :o), det er mangt en kan bruke DOL til har jeg funnet ut, takk igjen.

Håper du finner katten din, det er ikke noe som er verre enn å gå og lure på hva som er skjedd.

*trøsteklem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...