Gjest xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Jeg har akkurat fått meg iPod. mini. Jeg er meget fornøyd, men det er en ting som irriterer meg. Jeg har endel album der sangene ikke er adskilte med stillhet, men det hele er egentlig som en lang, sammenhengende sang. Men iPod'en lager nemlig stillhet mellom sangene! Fryktelig irriterende. Noen som vet hvordan man bøter på dette? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Det gjør du i Itunes. Men jeg husker ikke hvordan du gjør det. Det går i hvert fall. 0 Siter
Gjest xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Det gjør du i Itunes. Men jeg husker ikke hvordan du gjør det. Det går i hvert fall. Går ikke an å gjøre det i iTunes. Ikke engang om jeg spiller sangene fra PC'en. Det du tenker på er crossfading, tror jeg... Virker som det ikke går med mp3. At sporene ikke kan flyte over slik en cd-spiller får til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.