morsan Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Både Danmark og Norge på en og samme dag! 0 Siter
serendipity Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Koselig det (som alle andre svagerskap) Men de kunngjorde det jo tidlig her i Norge i forhold til hva de pleier. 0 Siter
Gjest les korrektur Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Koselig det (som alle andre svagerskap) Men de kunngjorde det jo tidlig her i Norge i forhold til hva de pleier. Svagerskap???? Har du lest innleggene dine? Aldri ett uten skrivefeil. Gjerne flere feil i hvert innlegg. Ganske irriterende!!! 0 Siter
cecily Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Svagerskap???? Har du lest innleggene dine? Aldri ett uten skrivefeil. Gjerne flere feil i hvert innlegg. Ganske irriterende!!! Og man har det bare fint i dag? 0 Siter
serendipity Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Svagerskap???? Har du lest innleggene dine? Aldri ett uten skrivefeil. Gjerne flere feil i hvert innlegg. Ganske irriterende!!! Så drit i å åpne innlegg fra meg!! 0 Siter
Gjest les korrektur Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Og man har det bare fint i dag? Ja, ikke så verst. Du også? Visste det ville bli reaksjoner på min kritikk. Serendipity er jo en av "klubben", og de skal ikke kommenteres negativt. 0 Siter
cecily Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Ja, ikke så verst. Du også? Visste det ville bli reaksjoner på min kritikk. Serendipity er jo en av "klubben", og de skal ikke kommenteres negativt. Jeg hadde reagert uansett hvem det var. Etter min mening var ditt innlegg langt mer irriterende enn serendipity sitt. 0 Siter
serendipity Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Ja, ikke så verst. Du også? Visste det ville bli reaksjoner på min kritikk. Serendipity er jo en av "klubben", og de skal ikke kommenteres negativt. *S* noe så tåplig. 0 Siter
serendipity Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Svagerskap???? Har du lest innleggene dine? Aldri ett uten skrivefeil. Gjerne flere feil i hvert innlegg. Ganske irriterende!!! DET som irriterer meg er at sånne som deg aldri signmerer med fast nick!!! PYSE!!!! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Ja, ikke så verst. Du også? Visste det ville bli reaksjoner på min kritikk. Serendipity er jo en av "klubben", og de skal ikke kommenteres negativt. herrgud for et dumt innlegg! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Ja, ikke så verst. Du også? Visste det ville bli reaksjoner på min kritikk. Serendipity er jo en av "klubben", og de skal ikke kommenteres negativt. og før du begynner å rette på meg og mente jeg herregud, altså med e 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Koselig det (som alle andre svagerskap) Men de kunngjorde det jo tidlig her i Norge i forhold til hva de pleier. Ikke så rart kanskje hvis man er så vanvittig dårlig. Måtte selv si det veldig tidlig fordi jeg spydde som en gris. Hvis noen luktet en smule røyk så brakk jeg meg. Husker 3.dje graviditeten at jeg kom i barnehagen og gutta fortalte at mamma hadde spydd i garasjen ) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 og før du begynner å rette på meg og mente jeg herregud, altså med e Og før h*n begynner å rette på det også, mente du sikkert å ha et komma etter og ;-) Eller kanskje man ikke trenger det, begynner å bli litt rusten i slike regler... 0 Siter
morsan Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Så drit i å åpne innlegg fra meg!! Men _jeg_ ble spart for mitt "kjongelig" i overskriften! *he he* 0 Siter
serendipity Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Ikke så rart kanskje hvis man er så vanvittig dårlig. Måtte selv si det veldig tidlig fordi jeg spydde som en gris. Hvis noen luktet en smule røyk så brakk jeg meg. Husker 3.dje graviditeten at jeg kom i barnehagen og gutta fortalte at mamma hadde spydd i garasjen ) Ja, jeg tenkte meg det :-)Men ofte pleier det å bortforklares. Tøft gjort å si det såpass tidlig. Spydde i garasjen? huff.... stakkars.. 0 Siter
serendipity Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Men _jeg_ ble spart for mitt "kjongelig" i overskriften! *he he* Fy søren altså!!! Forskjellsbehandlig, he he.. ;-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 og før du begynner å rette på meg og mente jeg herregud, altså med e Du har rett, det skulle vært en komma der; "og før du begynner å rette på meg og, mente jeg herregud, altså med e" sånn 0 Siter
Gjest les korrektur Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 DET som irriterer meg er at sånne som deg aldri signmerer med fast nick!!! PYSE!!!! signmerer? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Du har rett, det skulle vært en komma der; "og før du begynner å rette på meg og, mente jeg herregud, altså med e" sånn Der satt den!! 0 Siter
Gyda Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Svagerskap???? Har du lest innleggene dine? Aldri ett uten skrivefeil. Gjerne flere feil i hvert innlegg. Ganske irriterende!!! Jeg irriterer meg aldri over slike "hastverksfeil". Noen ganger har jeg litt lyst til å tipse folk jeg ser har konsekvente gjengangere som fyllt o.l., og det er i tilfelle bare positivt ment, men jeg gjør det aldri. Innlegg her skal skrives og leses for og i øyeblikket, og det er da vel ikke så farlig med tastesleiver vel. (Jeg ahr mange jeg også.) Blås i å bry deg om det, så blir dagen litt lysere, skal du se. ) Vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.