Gå til innhold

Voldsomt som det popper opp med kjongelige graviditeter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

signmerer?

JA, jeg har jo minst en skriveleif, uansett lengde på innleget. Og du fortsetter å åpne ser jeg .. NIcket ditt var????

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• Gyda

8

• serendipity

8

• Mary Poppins

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg irriterer meg aldri over slike "hastverksfeil".

Noen ganger har jeg litt lyst til å tipse folk jeg ser har konsekvente gjengangere som fyllt o.l., og det er i tilfelle bare positivt ment, men jeg gjør det aldri.

Innlegg her skal skrives og leses for og i øyeblikket, og det er da vel ikke så farlig med tastesleiver vel. (Jeg ahr mange jeg også.)

Blås i å bry deg om det, så blir dagen litt lysere, skal du se.

:o)

Vennlig hilsen

"det er da vel ikke så farlig med tastesleiver vel. (Jeg ahr mange jeg også.)"

*hi hi* Det var litt søtt, da, at det kom en slik tastefeil i akkurat den setningen! :-)

Jeg er helt enig med deg - tastefeil er helt OK - dette er da ikke norskeksamen men et temmelig "muntlig" forum!

Skrevet

Noen ganger har jeg litt lyst til å tipse folk jeg ser har konsekvente gjengangere som fyllt o.l., og det er i tilfelle bare positivt ment, men jeg gjør det aldri.

Innlegg her skal skrives og leses for og i øyeblikket, og det er da vel ikke så farlig med tastesleiver vel. (Jeg ahr mange jeg også.)

Vennlig hilsen

Hohoho!

Og så ser jeg jammen etter at jeg har sendt innlegget at jeg har skrevet ahr i stedet for har (en av mine faste som jeg har autokorrektur på i Word, forøvrig). Og det var IKKE tilsiktet. Tro det eller ei.

Gjest les korrektur
Skrevet

Vennlig hilsen

Jeg pleier _aldri_ å bry meg om det vanligvis. Kommer heller ikke til å gjøre det ved en annen anledning. Klart alle kna srkrive flei....)

Gjest les korrektur
Skrevet

JA, jeg har jo minst en skriveleif, uansett lengde på innleget. Og du fortsetter å åpne ser jeg .. NIcket ditt var????

Nicket mitt er "les korrektur"

Har aldri faste nick. Har sett litt for mange som har fått problemer med gale mennesker etter å ha lagt ut litt for mye informasjon som man kan spores opp av.

(ps. har _ikke_ lest korrektur) :)))))

Skrevet

"det er da vel ikke så farlig med tastesleiver vel. (Jeg ahr mange jeg også.)"

*hi hi* Det var litt søtt, da, at det kom en slik tastefeil i akkurat den setningen! :-)

Jeg er helt enig med deg - tastefeil er helt OK - dette er da ikke norskeksamen men et temmelig "muntlig" forum!

*LOL* Ja, den var litt kul den der!

Skrevet

Jeg pleier _aldri_ å bry meg om det vanligvis. Kommer heller ikke til å gjøre det ved en annen anledning. Klart alle kna srkrive flei....)

Skrevet

Nicket mitt er "les korrektur"

Har aldri faste nick. Har sett litt for mange som har fått problemer med gale mennesker etter å ha lagt ut litt for mye informasjon som man kan spores opp av.

(ps. har _ikke_ lest korrektur) :)))))

Merklig nok har ingen av de som kommer med surmaga kritikk av andre fast nick..

Skrevet

Men _jeg_ ble spart for mitt "kjongelig" i overskriften! *he he*

Det har du jaggu rett i.

Fy! Skriv riktig!

Skrevet

Hyggelig det.

Hvilket slektsforhold blir det der da?

Firemenninger, eller?

Skrevet

Det har du jaggu rett i.

Fy! Skriv riktig!

Kanskje det skyldes at jeg ikke så lenge før skrev et innlegg om en kjole?

Kjole+kongelig=kjongelig? *S*

Skrevet

Vennlig hilsen

Sånn har jeg det også. Har f. eks. lagt merke til ei som konsekvent skriver "sakt" og "selvsakt". Det skjemmer et ellers OK språk.

Men jeg gidder ikke å påpeke det.

Skrevet

Hyggelig det.

Hvilket slektsforhold blir det der da?

Firemenninger, eller?

Å, guri! Det har jeg ikke tenkt på! *S*

Men hvis jeg skal pørve å resonnere meg til svaret ute å sjekke hjemmesidene til kongehusene, så var vel Kong Haakon bror til Margethes bestefar?? (forutsatt at hver generasjon har vært like "lang").

Dvs: Haakon = bror, Olav = søskenbarn, Harald = tremenning, Haakon Magnus = firemenning, baby = femmenning!

*s*

forøvrig så får krompen og Märtha barn utrolig tett! Fire unger på drøyt 2,5 år er neimen ikke verst! Det må være morsomt med søskenbarntreff der i gården! :-)

Gjest baremei
Skrevet

Så kult:o) (Ikke at jeg bryr meg så himla mye, men brylluper og babyer er jo alltid gøy, hihi)

Skrevet

Å, guri! Det har jeg ikke tenkt på! *S*

Men hvis jeg skal pørve å resonnere meg til svaret ute å sjekke hjemmesidene til kongehusene, så var vel Kong Haakon bror til Margethes bestefar?? (forutsatt at hver generasjon har vært like "lang").

Dvs: Haakon = bror, Olav = søskenbarn, Harald = tremenning, Haakon Magnus = firemenning, baby = femmenning!

*s*

forøvrig så får krompen og Märtha barn utrolig tett! Fire unger på drøyt 2,5 år er neimen ikke verst! Det må være morsomt med søskenbarntreff der i gården! :-)

Da sier vi femmenninger.

Artige søskenbarntreff, ja. Og familietreff i det hele tatt. Tenk om det blir en gutt - han får bryne seg på jentemafiaen.

*s*

Skrevet

Så kult:o) (Ikke at jeg bryr meg så himla mye, men brylluper og babyer er jo alltid gøy, hihi)

Ja, det er artig synes jeg også! :-)

Hvis bare MM klarer å knipe migjen til over nyttår, så har Kongen fått et nytt barnebarn hvert år de siste fire årene! *S*

Skrevet

Da sier vi femmenninger.

Artige søskenbarntreff, ja. Og familietreff i det hele tatt. Tenk om det blir en gutt - han får bryne seg på jentemafiaen.

*s*

*ha ha* Ser du for deg han som liten tass bli stæsjet opp med kjole og veske av tre overivrige jenter!

Gjest baremei
Skrevet

Ja, det er artig synes jeg også! :-)

Hvis bare MM klarer å knipe migjen til over nyttår, så har Kongen fått et nytt barnebarn hvert år de siste fire årene! *S*

Hehe, ja, han bør være fornøyd:)

Skrevet

Kanskje det skyldes at jeg ikke så lenge før skrev et innlegg om en kjole?

Kjole+kongelig=kjongelig? *S*

Ja, det forklarer det hele. Dette blir jo rett så kjoselig!

Skrevet

Ja, det forklarer det hele. Dette blir jo rett så kjoselig!

Eller som ungdommen ville sagt det: "Det er så skjoselig med skjongelige skjoler altså!" *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...