serendipity Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 signmerer? JA, jeg har jo minst en skriveleif, uansett lengde på innleget. Og du fortsetter å åpne ser jeg .. NIcket ditt var???? 0 Siter
morsan Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Jeg irriterer meg aldri over slike "hastverksfeil". Noen ganger har jeg litt lyst til å tipse folk jeg ser har konsekvente gjengangere som fyllt o.l., og det er i tilfelle bare positivt ment, men jeg gjør det aldri. Innlegg her skal skrives og leses for og i øyeblikket, og det er da vel ikke så farlig med tastesleiver vel. (Jeg ahr mange jeg også.) Blås i å bry deg om det, så blir dagen litt lysere, skal du se. ) Vennlig hilsen "det er da vel ikke så farlig med tastesleiver vel. (Jeg ahr mange jeg også.)" *hi hi* Det var litt søtt, da, at det kom en slik tastefeil i akkurat den setningen! :-) Jeg er helt enig med deg - tastefeil er helt OK - dette er da ikke norskeksamen men et temmelig "muntlig" forum! 0 Siter
Gyda Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Jeg irriterer meg aldri over slike "hastverksfeil". Noen ganger har jeg litt lyst til å tipse folk jeg ser har konsekvente gjengangere som fyllt o.l., og det er i tilfelle bare positivt ment, men jeg gjør det aldri. Innlegg her skal skrives og leses for og i øyeblikket, og det er da vel ikke så farlig med tastesleiver vel. (Jeg ahr mange jeg også.) Blås i å bry deg om det, så blir dagen litt lysere, skal du se. ) Vennlig hilsen Hohoho! Og så ser jeg jammen etter at jeg har sendt innlegget at jeg har skrevet ahr i stedet for har (en av mine faste som jeg har autokorrektur på i Word, forøvrig). Og det var IKKE tilsiktet. Tro det eller ei. 0 Siter
Gjest les korrektur Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Jeg irriterer meg aldri over slike "hastverksfeil". Noen ganger har jeg litt lyst til å tipse folk jeg ser har konsekvente gjengangere som fyllt o.l., og det er i tilfelle bare positivt ment, men jeg gjør det aldri. Innlegg her skal skrives og leses for og i øyeblikket, og det er da vel ikke så farlig med tastesleiver vel. (Jeg ahr mange jeg også.) Blås i å bry deg om det, så blir dagen litt lysere, skal du se. ) Vennlig hilsen Jeg pleier _aldri_ å bry meg om det vanligvis. Kommer heller ikke til å gjøre det ved en annen anledning. Klart alle kna srkrive flei....) 0 Siter
Gjest les korrektur Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 JA, jeg har jo minst en skriveleif, uansett lengde på innleget. Og du fortsetter å åpne ser jeg .. NIcket ditt var???? Nicket mitt er "les korrektur" Har aldri faste nick. Har sett litt for mange som har fått problemer med gale mennesker etter å ha lagt ut litt for mye informasjon som man kan spores opp av. (ps. har _ikke_ lest korrektur) )))) 0 Siter
Gyda Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 "det er da vel ikke så farlig med tastesleiver vel. (Jeg ahr mange jeg også.)" *hi hi* Det var litt søtt, da, at det kom en slik tastefeil i akkurat den setningen! :-) Jeg er helt enig med deg - tastefeil er helt OK - dette er da ikke norskeksamen men et temmelig "muntlig" forum! *LOL* Ja, den var litt kul den der! 0 Siter
Gyda Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Jeg pleier _aldri_ å bry meg om det vanligvis. Kommer heller ikke til å gjøre det ved en annen anledning. Klart alle kna srkrive flei....) ) 0 Siter
serendipity Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Nicket mitt er "les korrektur" Har aldri faste nick. Har sett litt for mange som har fått problemer med gale mennesker etter å ha lagt ut litt for mye informasjon som man kan spores opp av. (ps. har _ikke_ lest korrektur) )))) Merklig nok har ingen av de som kommer med surmaga kritikk av andre fast nick.. 0 Siter
Gyda Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Men _jeg_ ble spart for mitt "kjongelig" i overskriften! *he he* Det har du jaggu rett i. Fy! Skriv riktig! 0 Siter
Gyda Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Hyggelig det. Hvilket slektsforhold blir det der da? Firemenninger, eller? 0 Siter
morsan Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Det har du jaggu rett i. Fy! Skriv riktig! Kanskje det skyldes at jeg ikke så lenge før skrev et innlegg om en kjole? Kjole+kongelig=kjongelig? *S* 0 Siter
Babette Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Jeg irriterer meg aldri over slike "hastverksfeil". Noen ganger har jeg litt lyst til å tipse folk jeg ser har konsekvente gjengangere som fyllt o.l., og det er i tilfelle bare positivt ment, men jeg gjør det aldri. Innlegg her skal skrives og leses for og i øyeblikket, og det er da vel ikke så farlig med tastesleiver vel. (Jeg ahr mange jeg også.) Blås i å bry deg om det, så blir dagen litt lysere, skal du se. ) Vennlig hilsen Sånn har jeg det også. Har f. eks. lagt merke til ei som konsekvent skriver "sakt" og "selvsakt". Det skjemmer et ellers OK språk. Men jeg gidder ikke å påpeke det. 0 Siter
morsan Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Hyggelig det. Hvilket slektsforhold blir det der da? Firemenninger, eller? Å, guri! Det har jeg ikke tenkt på! *S* Men hvis jeg skal pørve å resonnere meg til svaret ute å sjekke hjemmesidene til kongehusene, så var vel Kong Haakon bror til Margethes bestefar?? (forutsatt at hver generasjon har vært like "lang"). Dvs: Haakon = bror, Olav = søskenbarn, Harald = tremenning, Haakon Magnus = firemenning, baby = femmenning! *s* forøvrig så får krompen og Märtha barn utrolig tett! Fire unger på drøyt 2,5 år er neimen ikke verst! Det må være morsomt med søskenbarntreff der i gården! :-) 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Så kult:o) (Ikke at jeg bryr meg så himla mye, men brylluper og babyer er jo alltid gøy, hihi) 0 Siter
Gyda Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Å, guri! Det har jeg ikke tenkt på! *S* Men hvis jeg skal pørve å resonnere meg til svaret ute å sjekke hjemmesidene til kongehusene, så var vel Kong Haakon bror til Margethes bestefar?? (forutsatt at hver generasjon har vært like "lang"). Dvs: Haakon = bror, Olav = søskenbarn, Harald = tremenning, Haakon Magnus = firemenning, baby = femmenning! *s* forøvrig så får krompen og Märtha barn utrolig tett! Fire unger på drøyt 2,5 år er neimen ikke verst! Det må være morsomt med søskenbarntreff der i gården! :-) Da sier vi femmenninger. Artige søskenbarntreff, ja. Og familietreff i det hele tatt. Tenk om det blir en gutt - han får bryne seg på jentemafiaen. *s* 0 Siter
morsan Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Så kult:o) (Ikke at jeg bryr meg så himla mye, men brylluper og babyer er jo alltid gøy, hihi) Ja, det er artig synes jeg også! :-) Hvis bare MM klarer å knipe migjen til over nyttår, så har Kongen fått et nytt barnebarn hvert år de siste fire årene! *S* 0 Siter
morsan Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Da sier vi femmenninger. Artige søskenbarntreff, ja. Og familietreff i det hele tatt. Tenk om det blir en gutt - han får bryne seg på jentemafiaen. *s* *ha ha* Ser du for deg han som liten tass bli stæsjet opp med kjole og veske av tre overivrige jenter! 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Ja, det er artig synes jeg også! :-) Hvis bare MM klarer å knipe migjen til over nyttår, så har Kongen fått et nytt barnebarn hvert år de siste fire årene! *S* Hehe, ja, han bør være fornøyd:) 0 Siter
Gyda Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Kanskje det skyldes at jeg ikke så lenge før skrev et innlegg om en kjole? Kjole+kongelig=kjongelig? *S* Ja, det forklarer det hele. Dette blir jo rett så kjoselig! ) 0 Siter
morsan Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Ja, det forklarer det hele. Dette blir jo rett så kjoselig! ) Eller som ungdommen ville sagt det: "Det er så skjoselig med skjongelige skjoler altså!" *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.