Gjest hvem og hva og hvor Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Dette har jeg ikke fått med meg. Hvem er gravid? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Ja, ikke så verst. Du også? Visste det ville bli reaksjoner på min kritikk. Serendipity er jo en av "klubben", og de skal ikke kommenteres negativt. ...åååkei, så det er her det ligger. Du føler deg utenfor klubben, og må pynte på selvtilliten ved å kritisere skrivefeil. Skjønner! Lykke til med det! :-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Dette har jeg ikke fått med meg. Hvem er gravid? Mette Marit!! Hallo! :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Ja, ikke så verst. Du også? Visste det ville bli reaksjoner på min kritikk. Serendipity er jo en av "klubben", og de skal ikke kommenteres negativt. "Visste det ville bli reaksjoner på min kritikk. Serendipity er jo en av "klubben", og de skal ikke kommenteres negativt." Herregud, hva slags kommentar er det der? Så utrolig dumt, men såklart enkelt, å komme med negative oppgulp når en bruker engangsnick. 0 Siter
morsan Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Dette har jeg ikke fått med meg. Hvem er gravid? Ikke bare MM, men også kronprinsessen av Danmark 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.