Gå til innhold

Kyllingfilet

Anbefalte innlegg

Gjest Snoopy83
Skrevet

Hvor mye koster kyllingfilet i Sverige? Strømstad.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

9

• maire

5

• IngenLurerDenneGutten

5

• Gemini

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest krepsa
Skrevet

Finnes forskjellige typer da.

Både dansk og svensk.

Jeg pleier å kjøpe svensk gullfugl, en kartong med to kg. tror jeg kostet ca. 129 svenske sist jeg var der. For ca. 1 mnd. siden.

Skrevet

Mange forskjellige kvaliteter. (Med forskjellig innhold av såkalt marinade) Priser har jeg sett fra SEK 49,- pr. kilo.

Skrevet

Mange forskjellige kvaliteter. (Med forskjellig innhold av såkalt marinade) Priser har jeg sett fra SEK 49,- pr. kilo.

Kjøpte igår til 59kr. i kilos pakning på Maximat i nye Nordbysenteret. (På vei til Strømstad). Disse er ikke marinert.

Tror det er billigere om du kjøper 2 kilos pakning.

Skrevet

Vet ikke hva prisene ligger på i Strømstad. Vi handler rett over grensa for Ørje. Der varierer prisene på tokilospakninger mellom 89-129 kr. Vi styrer unna de billigste.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Vet ikke hva prisene ligger på i Strømstad. Vi handler rett over grensa for Ørje. Der varierer prisene på tokilospakninger mellom 89-129 kr. Vi styrer unna de billigste.

Tror jeg bor så langt unna at de kommer til å tine innen jeg kommer hjem uansett, så...

Skrevet

Tror jeg bor så langt unna at de kommer til å tine innen jeg kommer hjem uansett, så...

Ta med deg en frysebag da.

Skrevet

Har ikke.

Det finnes store fabrikker som lager frysebager, og store butikker som selger dem. ;)

Gjest Snoopy83
Skrevet

Det finnes store fabrikker som lager frysebager, og store butikker som selger dem. ;)

Kjøper ikke sånt skrot =)

Om jeg bare skal bruke det for å frakte kjøtt hjem fra harryturen er det LITT teit syns jeg =)

Skrevet

Kjøper ikke sånt skrot =)

Om jeg bare skal bruke det for å frakte kjøtt hjem fra harryturen er det LITT teit syns jeg =)

Kan jo hende du skal på flere harryturer en gang i fremtiden.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Kan jo hende du skal på flere harryturer en gang i fremtiden.

Joda =)

Men jeg tror det man kjøper her smaker mye bedre uansett? Sikkert mye sunnere og?

Gjest Snoopy83
Skrevet

Hva er mest lønnsomt å kjøpe i Sverige?

snus

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Joda =)

Men jeg tror det man kjøper her smaker mye bedre uansett? Sikkert mye sunnere og?

Er Norske høner sunnere enn Svenske?

Skrevet

Norske høner er sikkert sunnere enn hønan Agda.

Skrevet

Nei, men de er mye billigere :o)

Skrevet

snus

Det er i hvert fall ulønnsomt for meg å kjøpe siden jeg bruker det ikke.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Sverige er med i EU vettu.

EU tillater vel mye mer dritt i foret enn hva Norge gjør.

Jeg vet ikke om dette stemmer, men det er en forestilling jeg har hatt lenge.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Det er i hvert fall ulønnsomt for meg å kjøpe siden jeg bruker det ikke.

Du kan jo gi det i gaver til alle snusvennene dine =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...