Gå til innhold

Kyllingfilet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sverige er med i EU vettu.

EU tillater vel mye mer dritt i foret enn hva Norge gjør.

Jeg vet ikke om dette stemmer, men det er en forestilling jeg har hatt lenge.

Der kom paranoiaen frem igjen ja...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

9

• maire

5

• IngenLurerDenneGutten

5

• Gemini

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Snoopy83
Skrevet

Der kom paranoiaen frem igjen ja...

Haha, dummeste jeg har hørt =)

Har du sett bilder av "Belgisk Blå" eller?

- ja, det er de oksene som er så svære at de ikke kan bevege seg selv - pga kunstig hormontilførsel

Skrevet

Hva er mest lønnsomt å kjøpe i Sverige?

Hva som er MEST lønnsomt vet jeg ikke. Men karbonadedeig er i alle fall en av tingene VI kjøper, i tillegg til kyllingfilet. Mannen min kjøper røyk også.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Sverige er med i EU vettu.

EU tillater vel mye mer dritt i foret enn hva Norge gjør.

Jeg vet ikke om dette stemmer, men det er en forestilling jeg har hatt lenge.

Vel - jeg har drevet landbruk i ti år. (1990 - 2000) Alt ble bare strengere etter hvert, når vi skulle tilpasse oss EU.

Skrevet

- ja, det er de oksene som er så svære at de ikke kan bevege seg selv - pga kunstig hormontilførsel

Forskjell på Belgisk Blå og en svensk kylling, vel.

Skrevet

Kjøper ikke sånt skrot =)

Om jeg bare skal bruke det for å frakte kjøtt hjem fra harryturen er det LITT teit syns jeg =)

Du får kjøpt spesielle handleposer som holder godt på frysevarene. De har sånne poser i butikker som selger frysevarer. Dobbelt lag (minst), tykk plast, og lukningsmekanisme. Så da holder frysevarene seg bra. Hvis du ikke går hjem da.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Forskjell på Belgisk Blå og en svensk kylling, vel.

Aner ikke jeg - men stiller meg kritisk til utenlandsk mat, spesielt kjøtt.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Vel - jeg har drevet landbruk i ti år. (1990 - 2000) Alt ble bare strengere etter hvert, når vi skulle tilpasse oss EU.

Hm, rart...

hva med skrekkeksempelet belgisk blå da? avspeiler ikke denne kjøttklumpen eu's politikk?

Gjest Snoopy83
Skrevet

Du får kjøpt spesielle handleposer som holder godt på frysevarene. De har sånne poser i butikker som selger frysevarer. Dobbelt lag (minst), tykk plast, og lukningsmekanisme. Så da holder frysevarene seg bra. Hvis du ikke går hjem da.

Jøss, kjekt.

Skrevet

Aner ikke jeg - men stiller meg kritisk til utenlandsk mat, spesielt kjøtt.

Hvorfor starter du en tråd hvor du spør etter prisen på svensk kylling da? Man får jo inntrykk av at du planlegger å kjøpe det.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Hvorfor starter du en tråd hvor du spør etter prisen på svensk kylling da? Man får jo inntrykk av at du planlegger å kjøpe det.

Ja, men så kom jeg på andre tanker etterpå.

Skrevet

Ja, men så kom jeg på andre tanker etterpå.

Du er ikke helt god du. ;)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hm, rart...

hva med skrekkeksempelet belgisk blå da? avspeiler ikke denne kjøttklumpen eu's politikk?

Jeg kjenner ikke så godt til den:-)

Jeg hadde bare NRF og Cherolais.

(Er ikke sikker på hvordan det skrives. Fransk kjøttfe)

Skrevet

Joda =)

Men jeg tror det man kjøper her smaker mye bedre uansett? Sikkert mye sunnere og?

Hehe.. jeg kjøper dansk kylling i sverige jeg. Og den smaker MYE bedre enn den kyllingen fra prior vi stort sett får kjøpt her.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Du er ikke helt god du. ;)

Han var nok bare sulten når han starta tråden:-)

Skrevet

Ja, så gikk det over. :)

Skrevet

Hm, rart...

Er du opptatt av hva du spiser?

Tror veldig mye av det vi stapper innpå her på berget, og som vi antar er *så* sunt, er like fullt av dritt som maten i Eu-land er..

Men hva vet jeg..Jeg eter stort sett alt bare smaken er ok. Kanskje jeg har blitt resistent mot både antibiotika og diverse "E'er :-)

Skrevet

Når du nevner det...tror jeg har sett bilder av svenske kyllinger ja. De er så store som høyballer og kan knapt bevege seg ved egen hjelp.

Skrevet

Han?

Det er så rart å få avkreftet kjønn på nick!

Gemini er mann og snoopy83 er jente!

Så det så :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...