Gjest atonal Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Er det noen som har erfaringer med dette mot søvnproblemer? 0 Siter
tiliti Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Hos meg fungerte det veldig greit, jeg slet med både innsovning og å faktisk holde meg i søvn. Brukte melatonin en periode, tok en stund før sengetid. Tok kortere tid før jeg sovnet og jeg sov bedre om natta. Ingen bivirkninger jeg la merke til. 0 Siter
chanti Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Hos meg fungerte det veldig greit, jeg slet med både innsovning og å faktisk holde meg i søvn. Brukte melatonin en periode, tok en stund før sengetid. Tok kortere tid før jeg sovnet og jeg sov bedre om natta. Ingen bivirkninger jeg la merke til. Søk på bokstavbarna , er skrevet mye om melatonin der . 0 Siter
Gemini Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Hos meg fungerte det veldig greit, jeg slet med både innsovning og å faktisk holde meg i søvn. Brukte melatonin en periode, tok en stund før sengetid. Tok kortere tid før jeg sovnet og jeg sov bedre om natta. Ingen bivirkninger jeg la merke til. Hvor kjøpes melatonin? Må man få resept av lege, eller er dette noe man kjøper i helsekost? Har som du skjønner null peil... 0 Siter
Freya Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Hvor kjøpes melatonin? Må man få resept av lege, eller er dette noe man kjøper i helsekost? Har som du skjønner null peil... Vet ikke om det selges i Norge, da må man sikkert ha resept. Tror du må til utlandet for å få kjøpt det. 0 Siter
tiliti Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Hvor kjøpes melatonin? Må man få resept av lege, eller er dette noe man kjøper i helsekost? Har som du skjønner null peil... Resept på registreringsfritak i Norge. Eller kjøpes på iallefall en av helsekostene på svinesund. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.