Gå til innhold

Slankende

Anbefalte innlegg

Gjest Var for sen
Skrevet

Å bli dumpa på denne tiden av året må være ganske perfekt. Kiloene bare raser av. For matlysten er borte vekk.

Gjest Anntonette
Skrevet

Jeg ble dumpa før påske en gang for noen år tilbake. Slank og fin ble jeg.

Jeg var fortsatt slank da jeg møtte han jeg nå er gift med.

Nå har jeg det altfor godt, og har selvsagt lagt på meg altfor mange kilo, som ikke er så lette å få bort igjen.

Lykke til videre i livet! Om du har det tøft nå, så venter bedre tider på deg.

Ta lærdom av sorgen, og det å finne positive ting med det som har skjedd er bra. Som f.eks at du blir slank.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er akkurat omvendt hvis man dumper.

Skuldrene senkes med flere centimeter, maten smaker bedre enn på uker, øl-en renner som aldri før, men man blir litt lat.

Jeg forstår at jeg må få ræva i gir for å se ut som folk når badesesongen begynner.

Skrevet

Heldiggris (som mister matlysten når du har kjærlighetssorg). Selv stapper jeg i meg fete ting når jeg har det (men nå satser jeg på å ikke få det igjen).

Stå på, den dagen du ikke venter det står den rette der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...