Adena Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Å har fått de idag? Skulle vært utbetalt nå idag 25. men de er enda ikke kommet.. Har nok blitt glemt igjen 0 Siter
Gjest Linda25 Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 jeg fikk de på fredagjeg... ring i morgen hvis du ikke har fått de til da 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Jeg har heller ikke fått noe. :-| 0 Siter
Gjest fregnefjes Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Fikk dem på fredag.Kommer alltid en dag før. 0 Siter
Adena Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Jeg har heller ikke fått noe. :-| Ringte dem å klaget idag, det var visstnok en feil med sentralen så ingen hadde fått.. INGEN MY ASS! Dem kan hvertfall være ærlige om feilen og beklage.. De skulle få fikset det imorgen håpte ho. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Ringte dem å klaget idag, det var visstnok en feil med sentralen så ingen hadde fått.. INGEN MY ASS! Dem kan hvertfall være ærlige om feilen og beklage.. De skulle få fikset det imorgen håpte ho. Saksbehandleren min innrømmet i det minste at det var hennes feil, og hun la inn utbetalinga mens jeg ventet på telefon. Regner med å ha pengene i morra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.