Gjest lånehaien Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Har så gjerne lyst å få tatt opp et lån på ca. 10 000 kr for personlige grunner, men vet ikke hvor det vil lønne seg å gjøre dette, og hvor jeg får lov å låne. Blir ferdig på videregående nå i juni, så det er vel for sent å få noe fra lånekassen? Og de leverer vel bare ut fra måned til måned et lite beløp uansett? Så hvor vil dere anbefale meg å ta opp et slikt lån? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Ikke det svaret du vil ha: Mitt råd er å droppe det du trenger de pengene til... 0 Siter
collins Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 http://www.gebyrfri.no Der får du et VISA-kort nesten på dagen, men du må regne med at det koster flesk å trekke på kortet. Ville heller spurt mine foreldre, siden du er så ung. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Spør foreldrene dine og be dem om hjelp. De vet hvor det er best og billigst også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.