Gå til innhold

hvor er best å få lån for en ungdom?

Anbefalte innlegg

Gjest lånehaien
Skrevet

Har så gjerne lyst å få tatt opp et lån på ca. 10 000 kr for personlige grunner, men vet ikke hvor det vil lønne seg å gjøre dette, og hvor jeg får lov å låne.

Blir ferdig på videregående nå i juni, så det er vel for sent å få noe fra lånekassen? Og de leverer vel bare ut fra måned til måned et lite beløp uansett?

Så hvor vil dere anbefale meg å ta opp et slikt lån?

Skrevet

Ikke det svaret du vil ha: Mitt råd er å droppe det du trenger de pengene til...

Skrevet

http://www.gebyrfri.no

Der får du et VISA-kort nesten på dagen, men du må regne med at det koster flesk å trekke på kortet.

Ville heller spurt mine foreldre, siden du er så ung.

Skrevet

Spør foreldrene dine og be dem om hjelp. De vet hvor det er best og billigst også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...