Gå til innhold

Blondinetråden: amber, cecily, M.Angelica, Mary Poppins osv??

Anbefalte innlegg

Gjest engel 49+
Skrevet

De har fjernet hele tråden, hva kommer det av, dere som har oversikt her? Var den på kanten for webbis også? Eller angret de blonde for at de lot oss andre få innblikk i blondinesekta...og ba Web allernådigst om å ta den bort?

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

16

• ShitDiddelyDo

13

• cecily

9

• morsan

8

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica
Skrevet

Er den?? Det har ikke jeg fått med meg..

Så rart. Stod det noe ille der egentlig?

Skrevet

Ja, jeg og stusset over det...

Webbis datt vel av stolen, tenker jeg... *fnis*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Er den?? Det har ikke jeg fått med meg..

Så rart. Stod det noe ille der egentlig?

Meldingen til Prozak på m eldinger er og slettet..

Mary Poppins
Skrevet

Det har jeg ikke lagt merke til, men det er sikkert fordi et par personer (f.eks deg) reagerte så kraftig på den.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tror den ble slettet fordi du utbasunerte din kjærlighet til meg, noe som forklarte hvorfor du hisset deg opp i utgangspunktet, og webbis, som jo er en verdensvant borger av Nasjonen Norge, vet naturligvis at sjalusi mang en gang har endt i drap.

Webbis tenkte nok som så at bedre føre var, og slettet innlegget før det gikk på liv og helse løs.

Det er i hvert fall min teori!

Skrevet

Det er vi brunettene som har klaga, skjønner du vel! *snurper*

Gjest engel 49+
Skrevet

Meldingen til Prozak på m eldinger er og slettet..

hva sto det i den meldingen da? eller...det kan du vel ikke si, for da blir det sletting her også, hvis jeg begynner å forstå åssen dette funker?

Gjest engel 49+
Skrevet

Det har jeg ikke lagt merke til, men det er sikkert fordi et par personer (f.eks deg) reagerte så kraftig på den.

huffda!

Gjest engel 49+
Skrevet

Jeg tror den ble slettet fordi du utbasunerte din kjærlighet til meg, noe som forklarte hvorfor du hisset deg opp i utgangspunktet, og webbis, som jo er en verdensvant borger av Nasjonen Norge, vet naturligvis at sjalusi mang en gang har endt i drap.

Webbis tenkte nok som så at bedre føre var, og slettet innlegget før det gikk på liv og helse løs.

Det er i hvert fall min teori!

da må vel webbis være ei dame, siden hun blei sjalu?

;)))

Skrevet

;)))

Eller homo...

ShitDiddelyDo
Skrevet

;)))

Det tenkte jeg faktisk ikke på. Jeg var mer opptatt av deres sjalusi.

Men dersom webbis er ei dame er det nærliggende å tro at hun også har blitt grepet av et abnormt begjær rettet mot undertegnede.

Så du har sannsynligvis rett.

Gjest engel 49+
Skrevet

Det er vi brunettene som har klaga, skjønner du vel! *snurper*

brunetter har høyere IQ forresten, visste du det? ;)

og så har vi en høyere tiltrekningskraft, for vi er mer mystiske...

Mary Poppins
Skrevet

huffda!

jeg bryr meg fint lite om at den tråden ble slettet, men du spurte hvorfor og jeg ga deg min teori.

Gjest engel 49+
Skrevet

Det tenkte jeg faktisk ikke på. Jeg var mer opptatt av deres sjalusi.

Men dersom webbis er ei dame er det nærliggende å tro at hun også har blitt grepet av et abnormt begjær rettet mot undertegnede.

Så du har sannsynligvis rett.

takke meg til en 'one-womans-man'... De kan få ha deg helt i fred, kjære SDD :)

Gjest engel 49+
Skrevet

jeg bryr meg fint lite om at den tråden ble slettet, men du spurte hvorfor og jeg ga deg min teori.

du er vel ikke sur på meg vel??

:)

Skrevet

brunetter har høyere IQ forresten, visste du det? ;)

og så har vi en høyere tiltrekningskraft, for vi er mer mystiske...

Sitter IQ'en i hårfargen, mener du?

snurt blondine ;)

Skrevet

Er tråden sletta? Da ble det vel for sterk kost for flere enn deg, da engel .. :o)

Men den med verbalt og kroppslig ugg får stå - enn så lenge i alle fall.

Mary Poppins
Skrevet

du er vel ikke sur på meg vel??

:)

Neida, jeg blir sjeldent sur. Kan bli litt sinna, men det går over rimelig raskt.

På dol er vi alle blide :0)

Gjest engel 49+
Skrevet

Sitter IQ'en i hårfargen, mener du?

snurt blondine ;)

Nei, IQ'en sitter ikke i hårfargen, men man blir preget av å vokse opp med blondt hår.

Det er en miljøfaktor, kan man si.

Akkurat som gutter og jenter blir oppdratt ulikt, blir blonde og mørke jenter møtt ulikt fra omgivelsene.

Og IQ må jo utvikles, det er bare potensialet som er arvelig. Min IQ nå er feks lavere enn da jeg var student. Men heldigvis er jeg ikke blond, så det hjelper.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...