Gjest engel 49+ Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 De har fjernet hele tråden, hva kommer det av, dere som har oversikt her? Var den på kanten for webbis også? Eller angret de blonde for at de lot oss andre få innblikk i blondinesekta...og ba Web allernådigst om å ta den bort? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Er den?? Det har ikke jeg fått med meg.. Så rart. Stod det noe ille der egentlig? 0 Siter
Freya Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Ja, jeg og stusset over det... Webbis datt vel av stolen, tenker jeg... *fnis* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Er den?? Det har ikke jeg fått med meg.. Så rart. Stod det noe ille der egentlig? Meldingen til Prozak på m eldinger er og slettet.. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Det har jeg ikke lagt merke til, men det er sikkert fordi et par personer (f.eks deg) reagerte så kraftig på den. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Jeg tror den ble slettet fordi du utbasunerte din kjærlighet til meg, noe som forklarte hvorfor du hisset deg opp i utgangspunktet, og webbis, som jo er en verdensvant borger av Nasjonen Norge, vet naturligvis at sjalusi mang en gang har endt i drap. Webbis tenkte nok som så at bedre føre var, og slettet innlegget før det gikk på liv og helse løs. Det er i hvert fall min teori! 0 Siter
flisa Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Det er vi brunettene som har klaga, skjønner du vel! *snurper* 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Meldingen til Prozak på m eldinger er og slettet.. hva sto det i den meldingen da? eller...det kan du vel ikke si, for da blir det sletting her også, hvis jeg begynner å forstå åssen dette funker? 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Det har jeg ikke lagt merke til, men det er sikkert fordi et par personer (f.eks deg) reagerte så kraftig på den. huffda! 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Jeg tror den ble slettet fordi du utbasunerte din kjærlighet til meg, noe som forklarte hvorfor du hisset deg opp i utgangspunktet, og webbis, som jo er en verdensvant borger av Nasjonen Norge, vet naturligvis at sjalusi mang en gang har endt i drap. Webbis tenkte nok som så at bedre føre var, og slettet innlegget før det gikk på liv og helse løs. Det er i hvert fall min teori! da må vel webbis være ei dame, siden hun blei sjalu? )) 0 Siter
Freya Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 da må vel webbis være ei dame, siden hun blei sjalu? )) Eller homo... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 da må vel webbis være ei dame, siden hun blei sjalu? )) Det tenkte jeg faktisk ikke på. Jeg var mer opptatt av deres sjalusi. Men dersom webbis er ei dame er det nærliggende å tro at hun også har blitt grepet av et abnormt begjær rettet mot undertegnede. Så du har sannsynligvis rett. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Det er vi brunettene som har klaga, skjønner du vel! *snurper* brunetter har høyere IQ forresten, visste du det? og så har vi en høyere tiltrekningskraft, for vi er mer mystiske... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 huffda! jeg bryr meg fint lite om at den tråden ble slettet, men du spurte hvorfor og jeg ga deg min teori. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Det tenkte jeg faktisk ikke på. Jeg var mer opptatt av deres sjalusi. Men dersom webbis er ei dame er det nærliggende å tro at hun også har blitt grepet av et abnormt begjær rettet mot undertegnede. Så du har sannsynligvis rett. takke meg til en 'one-womans-man'... De kan få ha deg helt i fred, kjære SDD 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 jeg bryr meg fint lite om at den tråden ble slettet, men du spurte hvorfor og jeg ga deg min teori. du er vel ikke sur på meg vel?? 0 Siter
Freya Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 brunetter har høyere IQ forresten, visste du det? og så har vi en høyere tiltrekningskraft, for vi er mer mystiske... Sitter IQ'en i hårfargen, mener du? snurt blondine 0 Siter
Gyda Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Er tråden sletta? Da ble det vel for sterk kost for flere enn deg, da engel .. ) Men den med verbalt og kroppslig ugg får stå - enn så lenge i alle fall. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 du er vel ikke sur på meg vel?? Neida, jeg blir sjeldent sur. Kan bli litt sinna, men det går over rimelig raskt. På dol er vi alle blide :0) 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Sitter IQ'en i hårfargen, mener du? snurt blondine Nei, IQ'en sitter ikke i hårfargen, men man blir preget av å vokse opp med blondt hår. Det er en miljøfaktor, kan man si. Akkurat som gutter og jenter blir oppdratt ulikt, blir blonde og mørke jenter møtt ulikt fra omgivelsene. Og IQ må jo utvikles, det er bare potensialet som er arvelig. Min IQ nå er feks lavere enn da jeg var student. Men heldigvis er jeg ikke blond, så det hjelper. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.