Gjest engel 49+ Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Neida, jeg blir sjeldent sur. Kan bli litt sinna, men det går over rimelig raskt. På dol er vi alle blide :0) det var kos å høre 0 Siter
Freya Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Nei, IQ'en sitter ikke i hårfargen, men man blir preget av å vokse opp med blondt hår. Det er en miljøfaktor, kan man si. Akkurat som gutter og jenter blir oppdratt ulikt, blir blonde og mørke jenter møtt ulikt fra omgivelsene. Og IQ må jo utvikles, det er bare potensialet som er arvelig. Min IQ nå er feks lavere enn da jeg var student. Men heldigvis er jeg ikke blond, så det hjelper. Jeg er unntaket jeg, da... En nerdete blondine! 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Jeg er unntaket jeg, da... En nerdete blondine! da er du heldig ) 0 Siter
Freya Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 da er du heldig ) Og så er det jo greit å ha noe å skylde på når man oppfører seg teit... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 takke meg til en 'one-womans-man'... De kan få ha deg helt i fred, kjære SDD Nå ble de nok glade. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 hva sto det i den meldingen da? eller...det kan du vel ikke si, for da blir det sletting her også, hvis jeg begynner å forstå åssen dette funker? Bare noe om at Prozak aldri ble like tøff som SDD eller noe sånt.. Anonym som hadde skrevet 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Bare noe om at Prozak aldri ble like tøff som SDD eller noe sånt.. Anonym som hadde skrevet Jeg syntes forresten det var et utrolig sykt innlegg, så jeg håper aldri personen som skrev det får tak i meg. Sånne jenter er jeg litt redd for. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Nå ble de nok glade. nei det tror jeg ikke, for de har nok monopol allerede. Så det der gjorde nok ingen forskjell! *ler* 0 Siter
Gjest min mening3 Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Er den?? Det har ikke jeg fått med meg.. Så rart. Stod det noe ille der egentlig? Sto noen ekle ting, ja. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Sto noen ekle ting, ja. du 'min mening3', hvorfor velger du å være anonym lurer jeg på..? 0 Siter
cecily Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Ånei så trist! Tråden som vi kuppet så galant. Jeg har verken angret eller bedt om sletting. Kanskje webbis er naiv, h*n også, og at h*n trodde på historien? Eller at webbis ble sjalu. c",) 0 Siter
cecily Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Sto noen ekle ting, ja. Ekle ting? Hva var ekkelt? 0 Siter
tonie Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Ånei så trist! Tråden som vi kuppet så galant. Jeg har verken angret eller bedt om sletting. Kanskje webbis er naiv, h*n også, og at h*n trodde på historien? Eller at webbis ble sjalu. c",) Vær glad den er borte! Den var heller teit, synes jeg. Jeg gadd ikke å lese hele greia, men det jeg leste var nok til å få et heller dårlig inntrykk av dere. Utfra det jeg leste av tråden var det ikke mulig å skjønne at det var en spøk. Mulig man må "kjenne" dere litt for å fatte det, og det gjør ikke jeg. Jeg hopper stort sett over disse blondinetrådene deres. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Sto noen ekle ting, ja. Hva da? Kakeform, and, huske, trekant, nabo? 0 Siter
Freya Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Vær glad den er borte! Den var heller teit, synes jeg. Jeg gadd ikke å lese hele greia, men det jeg leste var nok til å få et heller dårlig inntrykk av dere. Utfra det jeg leste av tråden var det ikke mulig å skjønne at det var en spøk. Mulig man må "kjenne" dere litt for å fatte det, og det gjør ikke jeg. Jeg hopper stort sett over disse blondinetrådene deres. Enig i at den var en smule teit, men jeg gidder ikke hisse meg opp over det. De hadde vel en morsom stund mens det sto på, da. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Jeg syntes forresten det var et utrolig sykt innlegg, så jeg håper aldri personen som skrev det får tak i meg. Sånne jenter er jeg litt redd for. Jeg skal beskytte deg jeg. Jeg er skikkelig sterk!! =) 0 Siter
tonie Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Enig i at den var en smule teit, men jeg gidder ikke hisse meg opp over det. De hadde vel en morsom stund mens det sto på, da. _Det_ tviler jeg ikke et sekund på:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Jeg skal beskytte deg jeg. Jeg er skikkelig sterk!! =) Det var godt å høre. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Vær glad den er borte! Den var heller teit, synes jeg. Jeg gadd ikke å lese hele greia, men det jeg leste var nok til å få et heller dårlig inntrykk av dere. Utfra det jeg leste av tråden var det ikke mulig å skjønne at det var en spøk. Mulig man må "kjenne" dere litt for å fatte det, og det gjør ikke jeg. Jeg hopper stort sett over disse blondinetrådene deres. Jeg burde derimot hisse meg opp litt. For hvis du trodde på det de aktuelle jentene skrev, kan du ikke ha spesielt høye tanker om meg. 0 Siter
Freya Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Jeg burde derimot hisse meg opp litt. For hvis du trodde på det de aktuelle jentene skrev, kan du ikke ha spesielt høye tanker om meg. Skulle tro du ble ganske "opphisset" av den tråden i utgangspunktet? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.