Gå til innhold

Blondinetråden: amber, cecily, M.Angelica, Mary Poppins osv??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal jeg ordne.

Beløpet er på kontoen din imorgen tidlig. ;)

Så du råder meg til å tie...det er en ting som er veldig vanskelig for meg - skravlebøtte som jeg er.

Men, uten å kunne love noe, skal jeg _prøve_ å følge advokat Babettes råd. ;)

Du trenger jo ikke å tie for all framtid, da.

Du kan også spille krenket over å bli beskyldt for å ha deltatt i en såvidt usømmelig diskusjon.

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

16

• ShitDiddelyDo

13

• cecily

9

• morsan

8

Mest aktive i denne tråden

Gjest engel 49+
Skrevet

*flirer*

Lurer på om det kanskje hadde blitt litt i meste laget med en gjeng med frustrerte blondine-fruer likevel, samme hvor vårkåt du er.

"en gjeng med frustrerte blondine-fruer"..skrev du! Er det derfor de liker den greia på tirsdagskveldene med am. frust. fruer!!!!! NÅ forstår jeg! Stakkars vesener, de sliter med unger og menn og hus og hjem og krav og forpliktelser fra alle kanter!

Skrevet

"en gjeng med frustrerte blondine-fruer"..skrev du! Er det derfor de liker den greia på tirsdagskveldene med am. frust. fruer!!!!! NÅ forstår jeg! Stakkars vesener, de sliter med unger og menn og hus og hjem og krav og forpliktelser fra alle kanter!

Haha, ja, det er nok derfor!

Jeg ser forøvrig på CSI på tirsdager... :)

Skrevet

Vær glad den er borte! Den var heller teit, synes jeg. Jeg gadd ikke å lese hele greia, men det jeg leste var nok til å få et heller dårlig inntrykk av dere. Utfra det jeg leste av tråden var det ikke mulig å skjønne at det var en spøk. Mulig man må "kjenne" dere litt for å fatte det, og det gjør ikke jeg. Jeg hopper stort sett over disse blondinetrådene deres.

Fortsett med det, tror jeg, for det går mye i kofferthumor.

Jeg kan virkelig ikke skjønne at det var til å misforstå, men greit nok. Vi hadde det svært så festlig, og så var det opp til enhver å bestemme seg for om de ville lese eller hoppe over tråden. Ingen lese- eller kommenteringstvang.

Skrevet

nei det tror jeg ikke, for de har nok monopol allerede. Så det der gjorde nok ingen forskjell! *ler*

Monopol på hva?

Skrevet

brunetter har høyere IQ forresten, visste du det? ;)

og så har vi en høyere tiltrekningskraft, for vi er mer mystiske...

Klart det - det merker man jo daglig! *vifter med sorte vipper over nøttebrune, gnistrende øyne* :)

Skrevet

Klart det - det merker man jo daglig! *vifter med sorte vipper over nøttebrune, gnistrende øyne* :)

*ser hardt på flisa med stålgrått blikk*

Gjest engel 49+
Skrevet

Monopol på hva?

på sdd vel ...les tråden før du spør :)

Skrevet

på sdd vel ...les tråden før du spør :)

Den tråden ble så vulgær og ekkel at jeg ikke orket...hehehe

c",)

Skrevet

Som ambers advokat må jeg presisere at min klient ikke deltok i denne unevnelige galskapen.

Det er forskjell på advokat og vinkelskriver, vettø! ;-)

Skrevet

Jeg burde derimot hisse meg opp litt. For hvis du trodde på det de aktuelle jentene skrev, kan du ikke ha spesielt høye tanker om meg. :)

men du: Er det ikke på sin plass at du nå sier til blondiene: "takk for at dere skrev. Skrev mer!"

? *smil*

Gjest engel 49+
Skrevet

Den tråden ble så vulgær og ekkel at jeg ikke orket...hehehe

c",)

dere er jommen flinke til å skulle ha siste ordet! :D

Skrevet

dere er jommen flinke til å skulle ha siste ordet! :D

Neida.

c";)

Skrevet

men du: Er det ikke på sin plass at du nå sier til blondiene: "takk for at dere skrev. Skrev mer!"

? *smil*

Kanskje de har hofteleddsdysleksi: De kan verken lese eller skreve.

Skrevet

den der har vi jo sett mye, da! ;)

Det er den jeg kan.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...