Gå til innhold

Blondinetråden: amber, cecily, M.Angelica, Mary Poppins osv??

Anbefalte innlegg

Gjest engel 49+
Skrevet

Nei, det er du ikke. Du er en engel. :)

Ja du har skjønt det!

Nå køyer engelen.... hade' sålenge :)

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

16

• ShitDiddelyDo

13

• cecily

9

• morsan

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja du har skjønt det!

Nå køyer engelen.... hade' sålenge :)

Natta engel :)

Skrevet

Slapp av litt, da! Det var bare en tråd.

Hvorfor lese trådene når du ikke liker dem?

Det er ikke alle tråder på dol jeg syns er like interessante heller, men jeg tyter ikke om at de ødelegger dol og gjør at dol taper seg av den grunn.

Noen skriver om det, noen om noe annet.

Det er ingen lesetvang her.

Så om vi har litt blondinemoro innimellom, så kan det da ikke være ødeleggende for dol. Ærlig talt.

Jeg gadd ikke lese hele tråden, den var uinteressant.

Jeg synes dol taper seg når det blir for mange lange interne tråder.

Det jeg leste av tråden var utrolig teit, og dere dreit dere loddrett uti mine øyne. Og det dummeste av alt er når dere piper etterpå om hvorfor den blei sletta av webbis.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg gadd ikke lese hele tråden, den var uinteressant.

Jeg synes dol taper seg når det blir for mange lange interne tråder.

Det jeg leste av tråden var utrolig teit, og dere dreit dere loddrett uti mine øyne. Og det dummeste av alt er når dere piper etterpå om hvorfor den blei sletta av webbis.

Den var ikke særlig intern, hadde du lest den så hadde du sett det. Og jeg skjønner heller ikke hvordan du kan uttale deg om tråden når du ikke har lest hele?

Og piper om at den ble slettet? Webbis skrev ikke at den ble slettet fordi den var teit, men fordi den var lang og de holdt på å rydde opp.

En ting til, som amber sier, det er mange tråder jeg ikke gidder å lese f.eks Mr Kahn sine fordi de blir så lange og da gidder jeg ikke engasjere meg. Men jeg lager ikke nye tråder der jeg kritiserer all kranglingen som foregår i de trådene.

De som ikke liker det vi skriver kan bare hoppe glatt over å lese neste tråd.

Skrevet

Det er forskjell på advokat og vinkelskriver, vettø! ;-)

Og du kan få være min advokat. Da vil du få en del delikate saker i fanget.

Skrevet

Slapp av litt, da! Det var bare en tråd.

Hvorfor lese trådene når du ikke liker dem?

Det er ikke alle tråder på dol jeg syns er like interessante heller, men jeg tyter ikke om at de ødelegger dol og gjør at dol taper seg av den grunn.

Noen skriver om det, noen om noe annet.

Det er ingen lesetvang her.

Så om vi har litt blondinemoro innimellom, så kan det da ikke være ødeleggende for dol. Ærlig talt.

Du aner ikke hvor mange ganger jeg har kuppet tråder som har blitt slettet om morgenenen.

Vær glad for det. Man har en tendens til å bli for åpenhjertig klokka tre om natta, jeg liker å våkne og se at trådene mine er borte jeg.

Skrevet

Og du kan få være min advokat. Da vil du få en del delikate saker i fanget.

Delikate saker? *mmmmmm*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...