Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ei jente på 27 år som ønsker å bli gravid. Brukt p-piller i 10år, men sluttet for snart 1 år siden. jeg og min samboer har ikke brukt noen form for prevensjon de siste 4-5 månedene, men ingen ting skjer. Jeg klarer ikke å kjenne når jeg har eggløsning, merker aldri noe til det. er det noen som kan fortelle meg når det er vanlig å ha det? har hørt ca 14 dager etter avsluttet mens, stemmer det? Håper noen kan svare meg :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/182359-%C3%B8nsker-%C3%A5-bli-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eyes never lie

Hei,

Legen min sa en gang at det varierer fra kvinne til kvinne. Så han sa at fra dag 10 etter menstruasjon kan du begynne å ta eggeløsningstest. Det vil si du har sikker eggeløsning i løpet av dag 10 til dag 15.

Noe i den duren i hvertfall:)

• 2 uker senere...

Her finner du masse informasjon:

www.pernille.info

Ikke stol blindt på div. fertilitetskalkulatorer, de er basert på gjennomsnittet!

Lykke til!

som sagt i andre innlegg her så varierer det veldig... det beste er vel og bruke el-tester (fås kjøpt på apoteket). pernilles sine sider er supre, vert å se på! lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...