camillaschie Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 noen som har prøvd dette eller wild yam? ønsket effekt? 0 Siter
camillaschie Skrevet 28. april 2005 Forfatter Skrevet 28. april 2005 Hva er det for noe? har så vidt vært hos legen men siden det ikke er gått et år enda siden vi begynte å prøve å få barn ville legen at jeg skulle vente med å komme tilbake til juni for å få henvisning videre til gynekolog. noe jeg ikke liker for jeg har ikke at mensen siden desember. begynte på don quai idag for å få tilbake mensen (naturpreparat). så jeg håper det hjelper...så begynner jeg med wild yam når jeg har fått mensen tilbake. hva med deg hvor lenge har dere prøvd? 0 Siter
Eyes never lie Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 har så vidt vært hos legen men siden det ikke er gått et år enda siden vi begynte å prøve å få barn ville legen at jeg skulle vente med å komme tilbake til juni for å få henvisning videre til gynekolog. noe jeg ikke liker for jeg har ikke at mensen siden desember. begynte på don quai idag for å få tilbake mensen (naturpreparat). så jeg håper det hjelper...så begynner jeg med wild yam når jeg har fått mensen tilbake. hva med deg hvor lenge har dere prøvd? Hei camillaschie, Vi har nå prøvd i snart 2 år kan du si. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.