Gå til innhold

Hvor mange har dere ligget med?

Anbefalte innlegg

Gjest lucky strike...nå
Skrevet

Jeg er en jente på 25...

Første gang var jeg 16 år.

Har hatt noen lange forhold på tilsammen 5 år...

Har ligget med 17 stk...

der 8 var kun for en kveld... litt ekkelt når en faktisk setter seg ned og teller:=/

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

10

• morsan

7

• flisa

6

• Freya

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ut av tellingen
Skrevet

Har kommet ut av tellingen...thji hi. Ikke noe å skryte av egentlig. Hva er vitsen med å telle egentlig?

Gjest kovac...
Skrevet

Hei

Jeg er 27 år. Debuterte som 16 åring, og har ligget med 2 stk. Min eksmann og min nåværende kjæreste. Syns det er nok jeg:-)

Skrevet

Har kommet ut av tellingen...thji hi. Ikke noe å skryte av egentlig. Hva er vitsen med å telle egentlig?

Jeg har heller aldri forstått hvorfor folk gidder å telle og henger seg opp i antallet.

2, 20 eller 200, spiller det noen rolle?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg aner ikke.

Forstår ikke hvordan det i det hele tatt er mulig å telle. Hvem husker hva man gjorde i en hinsides dritings tilstand på en fest tidlig på 90-tallet?

Til slutt blir den slags minner vage forestillinger man ikke engang vet om man har drømt eller faktisk opplevd.

laguna1365380434
Skrevet

Så hvorfor telle da? ;-)

Jeg har mistet tellingen forlengst, men føler meg ikke som en særskilt promiskiuøs person for det..

Gjest lucky strike...nå
Skrevet

Jeg har heller aldri forstått hvorfor folk gidder å telle og henger seg opp i antallet.

2, 20 eller 200, spiller det noen rolle?

litt interesangt å vite hva slags moral folk har til det å ligge med noen... er det personlig eller bare for "tømm og rømm"

Er bare nysgjerrig... ville ikke starte en debatt som det virker som om andre har lyst til!!

Skrevet

Jeg aner ikke.

Forstår ikke hvordan det i det hele tatt er mulig å telle. Hvem husker hva man gjorde i en hinsides dritings tilstand på en fest tidlig på 90-tallet?

Til slutt blir den slags minner vage forestillinger man ikke engang vet om man har drømt eller faktisk opplevd.

Tror du jeg husker hva jeg gjorde på 70-tallet eller?

Enda en gang samme runde med samme spørsmål og samme svar :o)

Skrevet

litt interesangt å vite hva slags moral folk har til det å ligge med noen... er det personlig eller bare for "tømm og rømm"

Er bare nysgjerrig... ville ikke starte en debatt som det virker som om andre har lyst til!!

Det her har blitt diskutert 100 ganger før. Jeg har hatt 25 single år så jeg synes ikke at moral har noe med antallet og gjøre.

Gjest alfara
Skrevet

Det her har blitt diskutert 100 ganger før. Jeg har hatt 25 single år så jeg synes ikke at moral har noe med antallet og gjøre.

Men hvis du bare må kritisere så ikke gidd å bruk tid på å kverulere da...Dorthe!!!

Gjest lucky strike...nå
Skrevet

Men hvis du bare må kritisere så ikke gidd å bruk tid på å kverulere da...Dorthe!!!

Enig.

Kizza1365380506
Skrevet

Jeg aner ikke.

men jeg drømmer jeg drømmer...

:o)

Skrevet

Har jeg kritisert noen her da?

Gjest hemmelig, anonym, intet nick nå
Skrevet

Kun én.

Gjest gad i mynona
Skrevet

Da jeg var 40 hadde jeg ligget med to. Ni år senere har jeg syv til. Jeg ble skilt da jeg var 41 etter å ha vært sammen med min eksmann i 24 år. Livssituasjonen er avgjørende i alle tilfeller.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Så flink du har vært.

Jeg kan ikke skryte på meg så mange.Jeg kan telle på to hender.Jeg var jomfru til jeg var 19 og så traff jeg mannen min da jeg var 23. Da rakk jeg ikke så veldig mange på de 4 årene.

Men kvalitet var viktigere enn kvantitet den gangen husker jeg;o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Så flink du har vært.

Jeg kan ikke skryte på meg så mange.Jeg kan telle på to hender.Jeg var jomfru til jeg var 19 og så traff jeg mannen min da jeg var 23. Da rakk jeg ikke så veldig mange på de 4 årene.

Du skulle visst ha alder også.38 er jeg.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Så flink du har vært.

Du skulle visst ha alder også.38 er jeg.

Skrevet

15 år første gangen, er 24 nå og har ligget med 3 personer. Men har sikkert hatt mye mer sex enn venninna mi som har ligget med 35 stk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...