Gå til innhold

Hvor mange har dere ligget med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ingen selvfølge i hvert fall. Det vanlige er å holde seg til den en er gift med.

Virkelig?

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

10

• morsan

7

• flisa

6

• Freya

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det har du helt rett i.

Og takk og pris for det.

Skrevet

Akkurat det spørsmålet har jeg ikke lyst til å svare på.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Men det er vel ikke egnede kandidater :o)

Jeg hadde en kollega en gang på begynnelsen av 90-tallet, som på slutten av kvelden begynte å bli rimelig desperat. Hun var både søt og inteligent, så vi andre skjønte jo ingenting da hun dro med seg hjem en tannløs ekkel gubbe.

Vi prøvde snakke henne til fornuft og greier , men det hjalp ikke.

Utrolig hva noen gjør når de er desperate nok.

Håper det har gått henne bra her i verden. At hun ikke fikk varige mèn, mener jeg.

Skrevet

Jeg hadde en kollega en gang på begynnelsen av 90-tallet, som på slutten av kvelden begynte å bli rimelig desperat. Hun var både søt og inteligent, så vi andre skjønte jo ingenting da hun dro med seg hjem en tannløs ekkel gubbe.

Vi prøvde snakke henne til fornuft og greier , men det hjalp ikke.

Utrolig hva noen gjør når de er desperate nok.

Håper det har gått henne bra her i verden. At hun ikke fikk varige mèn, mener jeg.

*ler*

det gikk vel helst bra, tenker jeg :o)

Skrevet

1. Det var når jeg var 17, blir 23 i år, fortsatt sammen med min eneste.

Gjest vilikkesihvemjegernå
Skrevet

Tror jeg kom fram til ti stykker, over 15 år. Halvparten har vært one-nights, resten har jeg hatt et eller annet forhold til.

Skrevet

Jeg blir 26 i år. Er vel oppe i 12, med mindre jeg har glemt noen, gud forby, hehe.

Siden jeg møtte Den Rette (hø hø) for 5 år siden har det bare vært ham, dersom det ikke hadde skjedd hadde nok tallet vært høyere.

Synes det er akkurat passe, for meg.

Skrevet

Så hvorfor telle da? ;-)

Jeg har mistet tellingen forlengst, men føler meg ikke som en særskilt promiskiuøs person for det..

åjoooda - du er nok en skikkelig kukkoman!

Skrevet

Hehe... kukkoman. Bra, flisa. Du er skikkelig fin i kjeften. ;)

Skrevet

Hehe... kukkoman. Bra, flisa. Du er skikkelig fin i kjeften. ;)

Vet det - har det bare der da.....men....:)

Skrevet

Kvinne, 36 år, debuterte 14 år gammel, har ligget med 6 stykker. Har ikke som mål å ligge med så mange som mulig, men å ha god sex når jeg har det. :o)

Skrevet

4 - sånn cirka. 21 år. Et langvarig forhold som har vart i 2,5 år nå.

Skrevet

4 stk.

En av disse var et ons, de andre 3 kjærester. Den siste er min nåværende samboer som jeg traff da jeg var 20 (snart 8 år siden).

Var relativt prippen da jeg var yngre, og kunne selvsagt fint ha pult rundt om jeg ville, men det var overhodet ikke aktuelt :-)

tigertrollet
Skrevet

Husker ikke hvor mange.

Men det burde jeg kanskje, for i motsetning til Lillemus har jeg alltid hatt som et mål å ligge med flest mulig;-)

Gjest tjohooo
Skrevet

*LOL*

Skrevet

Husker ikke hvor mange.

Men det burde jeg kanskje, for i motsetning til Lillemus har jeg alltid hatt som et mål å ligge med flest mulig;-)

*Fnis* Nei, nå skal jeg virkelig gå og legge meg. Alene igjen. :o|

Skrevet

*ler*

Der lærte jeg et nytt ord!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...