Gå til innhold

Hvor mange har dere ligget med?

Anbefalte innlegg

Gjest Metteliten
Skrevet

Jeg aner ikke.

Forstår ikke hvordan det i det hele tatt er mulig å telle. Hvem husker hva man gjorde i en hinsides dritings tilstand på en fest tidlig på 90-tallet?

Til slutt blir den slags minner vage forestillinger man ikke engang vet om man har drømt eller faktisk opplevd.

Å nei! Tenk om jeg var din nr YY og det betød så lite for deg at du hadde glemt meg før du fikk på deg buksa?

*snufs*

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

10

• morsan

7

• flisa

6

• Freya

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*ler*

Der lærte jeg et nytt ord!

Jeg skal ha æra - jeg fant det på nå! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Å nei! Tenk om jeg var din nr YY og det betød så lite for deg at du hadde glemt meg før du fikk på deg buksa?

*snufs*

Vel, hvis jenta som har ons tror ligget betyr spesielt mye, så bør hun ikke ha ons i utgangspunktet. :)

Gjest nærmere deg
Skrevet

Kvinne, 40, debuterte som 18-åring. Fram til jeg var 34, 6 menn. Nå totalt 19, 17 menn, 2 damer.

Skrevet

Det styggeste nicket jeg noen gang har sett på internets, er: Qk7k!

Skrevet

Det styggeste nicket jeg noen gang har sett på internets, er: Qk7k!

Jeg var en tid Tena Lady

Skrevet

Jepp, morsomt ord ;-)

Skrevet

Har du spist noe med soyasaus på i det siste, kanskje? *S* Litt inspirert av kikkoman?

Skrevet

Har du spist noe med soyasaus på i det siste, kanskje? *S* Litt inspirert av kikkoman?

Ja, i stad - innbakt kylling med ris, salat og Mushroom Soy ;.)

Skrevet

Jeg var en tid Tena Lady

Det kommer ikke opp på topp 10 engang. :)

Skrevet

Ja, i stad - innbakt kylling med ris, salat og Mushroom Soy ;.)

Du var ikke litt for emmen på tunga etter all den kamferdropsen til å nyte det, da? *S*

Skrevet

Du var ikke litt for emmen på tunga etter all den kamferdropsen til å nyte det, da? *S*

Kamferdropsen var jo til ETTERMIDDAGSkaffen!

Skrevet

Kamferdropsen var jo til ETTERMIDDAGSkaffen!

Jo, men en sånn overdose kan gi langvarig effekt, vet du!

Skrevet

Jo, men en sånn overdose kan gi langvarig effekt, vet du!

Så langvarig effekt at den faktisk gikk TILBAKE i tid! *fnis*

Flisa kjøper selvfølgelig Extra Strength Super Camfer Dropzes borte i Sverige.

Skrevet

Så langvarig effekt at den faktisk gikk TILBAKE i tid! *fnis*

Flisa kjøper selvfølgelig Extra Strength Super Camfer Dropzes borte i Sverige.

Åja, he he. For meg begynner ettermiddagen lenge før jeg overhodet har _tenkt_ på middag, men skjønner hva du mener! *S*

Skrevet

Åja, he he. For meg begynner ettermiddagen lenge før jeg overhodet har _tenkt_ på middag, men skjønner hva du mener! *S*

Hihi... Du tar ettermiddagskaffen før middag, ja? Jeg pleier ofte å spise dessert før middag jeg, men det er jo bare fordi det er mye bedre med sjokoladepudding enn kjøtt og fisk... Ja, noen ganger blir det bare med den sjokoladepuddingen. ;)

Gjest elinemarie
Skrevet

jente 22 år. 5 stk. men de to første tror jeg ikke fikk den inn nok til at det regnes med?

Skrevet

Mann på 33.

7 partnere, hvorav 1 ONS.

ONS-partner er forøvrig en venn av meg - som jeg nå har kjent i en 15 års tid ;-)

tigertrollet
Skrevet

Kvinne, 40, debuterte som 18-åring. Fram til jeg var 34, 6 menn. Nå totalt 19, 17 menn, 2 damer.

La meg gjette... du var i faste, lange forhold frem til du var 34. Da ble du singel og fikk en ny "vår";-)

tigertrollet
Skrevet

*Fnis* Nei, nå skal jeg virkelig gå og legge meg. Alene igjen. :o|

*dytter ut nattens offer av senga og krysser av på lista*

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...