Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Ja, på torsdag ble to egg satt inn (fryseforsøk). Det ene var todelt og det andre var 8 delt. Kjempespennde tid fremover. Og selvsagt er jeg overfølsom for symptomer.

Men så idag har jeg alså 38,5 i feber. Verker i kroppen og føler meg helt elendig. Kan dette ha negativ innvirkning på forsøket ?

Takker for tilbakemeldinger.

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Gjest Tvillingmamma etter IVF
Skrevet

Det kan faktisk være litt positivt, siden kroppen din nå kjemper mot feberen så har den ikke "tid" til å bekjempe "fremmedlegemet" i livmoren din :)

Skrevet
  Tvillingmamma etter IVF skrev (På 27.4.2005 den 6.13):

Det kan faktisk være litt positivt, siden kroppen din nå kjemper mot feberen så har den ikke "tid" til å bekjempe "fremmedlegemet" i livmoren din :)

Hei !

Jøss.... det var en ny vri. Har aldri tenkt på det på den måten.Kan jeg spørre om hvordan du vet om denne teorien ??

Lurer fælt??

Er forøvrig feberfri idag, men er veldig forkjølet og kroppen er helt ødelagt. Ja,ja vi får håpe på det beste. Onsdag om en uke er det dags for blodprøve.... å,å,å, disse dagene er uutholdelig. Har forresten hatt litt mensmurringer idag også... håper den ikke er på vei. Tiden vil vise....

Gratulerer til deg med tvillingene!!!!!!!

Gjest Tvillingmamma etter IVF
Skrevet
  septus skrev (På 27.4.2005 den 12.13):

Hei !

Jøss.... det var en ny vri. Har aldri tenkt på det på den måten.Kan jeg spørre om hvordan du vet om denne teorien ??

Lurer fælt??

Er forøvrig feberfri idag, men er veldig forkjølet og kroppen er helt ødelagt. Ja,ja vi får håpe på det beste. Onsdag om en uke er det dags for blodprøve.... å,å,å, disse dagene er uutholdelig. Har forresten hatt litt mensmurringer idag også... håper den ikke er på vei. Tiden vil vise....

Gratulerer til deg med tvillingene!!!!!!!

Hei,

har lest det flere steder, her og SG. Har også en venninne som lykkes med forsøket den gangen hun ble skikkelig dårlig med forskjølelse og hoste så hun trodde de skulle ramle ut.

Og mensmurringer kan være både positivt og negativt, synes jeg hadde samme smerten de gangene jeg ikke ble gravid og den gang jeg ble gravid.

Masse lykke til, det er de værste/mest nærvepirrende dagene som ligger foran deg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...