Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

8

• Mr Kahn

6

• Freya

4

• sheba

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira12
Skrevet

LOL.

Nå får sikkert mange stilnet nyskjerrigheten sin.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Du har slem humor! :)

Har dere vær sitt rom?:-)

Skrevet

Har dere vær sitt rom?:-)

Ja, pc-rom så - han har i Vestfløyen og jeg i Østfløyen :) Han har kveldssolen og jeg morgensolen.

Skrevet

Han er jo etter eget utsagn, nærmest generaldirektør i et internasjonalt konsern og da sier det seg selv at han må sette av noen dager til arbeidsgiver også.

Det skulle altså rett og slett ikke forundre meg om han var på jobb. Heller ikke han får brød for å sitte her og fjase om underlivsplager og neglesopp.

Skrevet

*ler*

har en viss formening om at dere ikke er de beste venner;-) hehe

jaggu godt du ikke er på reise, ikke lett og vite hvem som terger hvem til tider;-)

God kommentar var det forøvrig...

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Ja, pc-rom så - han har i Vestfløyen og jeg i Østfløyen :) Han har kveldssolen og jeg morgensolen.

Når skal dere treffes?;)

Skrevet

Når skal dere treffes?;)

Jeg må ringe og avtale - han er grei sånn - men han liker ikke noe særlig å føle seg utnyttet og brukt :)

Skrevet

Stakkars, savner du lekekameraten din? ;)

Nei.

Skrevet

Han er jo etter eget utsagn, nærmest generaldirektør i et internasjonalt konsern og da sier det seg selv at han må sette av noen dager til arbeidsgiver også.

Det skulle altså rett og slett ikke forundre meg om han var på jobb. Heller ikke han får brød for å sitte her og fjase om underlivsplager og neglesopp.

Jeg trur han får kjempebrød av å sitte her og fjase, jeg.

Skrevet

Når skal dere treffes?;)

Vi samles ofte ved huspostillen.

Skrevet

Jeg trur han får kjempebrød av å sitte her og fjase, jeg.

præhæhæ...ja, fan vite..

..sitter med en hånda rundt en halvfeit en, og deler ut cyberklemmer til ubefestede, halvpsyke sjeler..

jeezes..

Skrevet

præhæhæ...ja, fan vite..

..sitter med en hånda rundt en halvfeit en, og deler ut cyberklemmer til ubefestede, halvpsyke sjeler..

jeezes..

*mekrer*

;^)

Skrevet

Stakkars, savner du lekekameraten din? ;)

Jeg savner Sør:) Skulle gjerne vist hvor det er blitt av ham.

Skrevet

Jeg kjenner'n ikke, så jeg kan ikke uttale meg.

Skrevet

Utklipp fra meldinger:

"Travel RL

Hei,

Bare for å avkrefte: Jeg er ikke død, fengslet, utestengt, skutt, arrestert, osv. Dessverre vil nok noen si.

Jeg har det bare litt for travelt pga reiser, jobb og privat til å skrive så mye her inne akkurat nå.

Alt godt,

- Sør"

kommer nok snart tilbake skal du se:-) savner ham litt selv jeg..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...