Gjest Sam Kvem Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 En anonyme og ubeskjedne dagdrømmer av en falsk møbelhandler? En hjerneblokkert og helstekt skammekroksveteran av en fortrengt yrkesdemonstrant! 0 Siter
Gjest Sam Kvem Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 En oppjaget og hjerneamputert karrièrebroiler av en underkvalifisert overdrivelse! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 En oppjaget og hjerneamputert karrièrebroiler av en underkvalifisert overdrivelse! Skikkelig kult å sitte og slenge dritt om en person som ikke er her. 0 Siter
Gjest Sam Kvem Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Skikkelig kult å sitte og slenge dritt om en person som ikke er her. http://www.buse.no/?buse=super 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Skikkelig kult å sitte og slenge dritt om en person som ikke er her. Synes heller du skal ønske Ulv velkommen tilbake. 0 Siter
Gjest Sam Kvem Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Skikkelig kult å sitte og slenge dritt om en person som ikke er her. Din mosegrodde diktator! *knegg* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Synes heller du skal ønske Ulv velkommen tilbake. Ulv er en sutrepung! 0 Siter
sheba Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 En oppjaget og hjerneamputert karrièrebroiler av en underkvalifisert overdrivelse! Dustete utsagn... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Din mosegrodde diktator! *knegg* Du visste vel at flyfly brukte å bli kalt der Führer på skolen? 0 Siter
Gjest Sam Kvem Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Du visste vel at flyfly brukte å bli kalt der Führer på skolen? Ditt asosiale og halvstuderte slubbert av et blaserte misfoster! *kakle* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Ditt asosiale og halvstuderte slubbert av et blaserte misfoster! *kakle* Har'u drekki`? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Ulv er en sutrepung! Men det er han? Jeg har ikke sjekket så nøye, men det ligner. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Utklipp fra meldinger: "Travel RL Hei, Bare for å avkrefte: Jeg er ikke død, fengslet, utestengt, skutt, arrestert, osv. Dessverre vil nok noen si. Jeg har det bare litt for travelt pga reiser, jobb og privat til å skrive så mye her inne akkurat nå. Alt godt, - Sør" kommer nok snart tilbake skal du se:-) savner ham litt selv jeg.. Må innrømme at jeg savner innleggene hans litt. Når han og diverse andre kranglet så busta føyk, datt jeg av lasset, men hans og en del andre sine innlegg, har fått meg til og tenke over mine egne meninger, og grunnlaget for de. Hm, kan lære mye på Dol ;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Men det er han? Jeg har ikke sjekket så nøye, men det ligner. Har heller ikke sjekka, men det ligner utvilsomt. Dessuten er Dorthe enig også. 0 Siter
Gjest Sam Kvem Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Men det er han? Jeg har ikke sjekket så nøye, men det ligner. Helst vil jeg ligne Brad Pitt, men ulv er det lite av, så kanskje det. Får kanskje litt mer oppmerksomhet da. 0 Siter
morsan Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Men det er han? Jeg har ikke sjekket så nøye, men det ligner. Jepp! ;-) Han avslørte seg indirekte i en tråd her. 0 Siter
Gjest Sam Kvem Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Jepp! ;-) Han avslørte seg indirekte i en tråd her. Avsløre? Er det noe dere pleier gjøre? Kan man stole på noen her? Hmmm...... Hvorfor prøve å finne ut eller gjette på hvem jeg er? Kan jeg begynne å avsløre også? 0 Siter
Gjest Sam Kvem Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Har heller ikke sjekka, men det ligner utvilsomt. Dessuten er Dorthe enig også. Kan jeg begynne å avsløre også? Bare si i fra når jeg skal starte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.