Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg begynne å avsløre også? Bare si i fra når jeg skal starte.

Fyr løs.

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

8

• Mr Kahn

6

• Freya

4

• sheba

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, kom igjen!

Skrevet

Ulv er en sutrepung! :)

...en lett gjennomskuelig sutrepung....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Start! Sånt er gøy.

Skrevet

...en lett gjennomskuelig sutrepung....

Jepp.

Skrevet

Avsløre?

Er det noe dere pleier gjøre?

Kan man stole på noen her?

Hmmm......

Hvorfor prøve å finne ut eller gjette på hvem jeg er?

Kan jeg begynne å avsløre også?

Det var ikke meg.

Puh, det er ingen andre som vet hva som er baksiden på Bobby Brown. Jeg vet det ikke.

Gjest Sam Kvem
Skrevet

Ja, kom igjen!

Ærlig talt trodde jeg det var en regel her ..

Skrevet

Hva var en regel?

Gjest My lovely ass
Skrevet

Hva du tror er oss knekkende likegyldig.....

Skrevet

Det var ikke meg.

Puh, det er ingen andre som vet hva som er baksiden på Bobby Brown. Jeg vet det ikke.

- Og det var rent umulig å stå imot å finne ut mer om det! ;-) Og det var selvsagt lett.

Man kan ikke gjemme seg bak et loppete saueskinn for alltid! *he he*

Skrevet

- Og det var rent umulig å stå imot å finne ut mer om det! ;-) Og det var selvsagt lett.

Man kan ikke gjemme seg bak et loppete saueskinn for alltid! *he he*

Nei, det går ikke.

Jeg har aldri skiftet nick jeg. Jeg hadde sikkert blitt avslørt øyeblikkelig. Så jeg kan like gjerne fortsette å være Dorthe.

Skrevet

Nei, det går ikke.

Jeg har aldri skiftet nick jeg. Jeg hadde sikkert blitt avslørt øyeblikkelig. Så jeg kan like gjerne fortsette å være Dorthe.

*s* ikke sant?

Skrevet

Ditt asosiale og halvstuderte slubbert av et blaserte misfoster!

*kakle*

Du bør etterlyse litt oppførsel, istedet for og kakle på denne måten..

ganske dumt og barnslig!

Skrevet

Må innrømme at jeg savner innleggene hans litt.

Når han og diverse andre kranglet så busta føyk, datt jeg av lasset, men hans og en del andre sine innlegg, har fått meg til og tenke over mine egne meninger, og grunnlaget for de.

Hm, kan lære mye på Dol ;-)

Sør er underholdende, han. Det er bare så synd at han ikke kan la være å sette merkelapper på folk, og å legge holdninger på dem. Uten akkurat det hadde det utvilsomt kunne blitt mer konstruktive debatter.

(og nei - dette er ikke baksnakking av en som ikke er her - dette er bare oppramsing av fakta, som like gjerne sies face-to-face :-)

".................................."

Gjest Shira12
Skrevet

Sør er underholdende, han. Det er bare så synd at han ikke kan la være å sette merkelapper på folk, og å legge holdninger på dem. Uten akkurat det hadde det utvilsomt kunne blitt mer konstruktive debatter.

(og nei - dette er ikke baksnakking av en som ikke er her - dette er bare oppramsing av fakta, som like gjerne sies face-to-face :-)

Jeg mener ikke at du baksnakker han, har det inntrykk av at du like godt sier det til han, som til oss.

Men jeg må ofte revurdere mine egne meninger, når både du og han kommer med fakta på bordet :-)

Skrevet

præhæhæ...ja, fan vite..

..sitter med en hånda rundt en halvfeit en, og deler ut cyberklemmer til ubefestede, halvpsyke sjeler..

jeezes..

Nei, nå var du dum.

Skrevet

Jeg mener ikke at du baksnakker han, har det inntrykk av at du like godt sier det til han, som til oss.

Men jeg må ofte revurdere mine egne meninger, når både du og han kommer med fakta på bordet :-)

"Men jeg må ofte revurdere mine egne meninger, når både du og han kommer med fakta på bordet"

Spør du meg, så er det litt av poenget med å diuskutere :-) Jeg setter ivhertfall selv pris på når noe gjør at jeg må revurdere holdninger og oppfatninger.

Gjest Shira12
Skrevet

"Men jeg må ofte revurdere mine egne meninger, når både du og han kommer med fakta på bordet"

Spør du meg, så er det litt av poenget med å diuskutere :-) Jeg setter ivhertfall selv pris på når noe gjør at jeg må revurdere holdninger og oppfatninger.

Ja, det er akkurat det jeg mener.

Men du greide og få det fram bedre formulert enn meg ;-)

Sunt med en diskusjon i ny og ne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...