mariaflyfly Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Kan jeg begynne å avsløre også? Bare si i fra når jeg skal starte. Fyr løs. 0 Siter
Freya Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Kan jeg begynne å avsløre også? Bare si i fra når jeg skal starte. Ja, kom igjen! 0 Siter
MsSophie Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Ulv er en sutrepung! ...en lett gjennomskuelig sutrepung.... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Kan jeg begynne å avsløre også? Bare si i fra når jeg skal starte. Start! Sånt er gøy. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 ...en lett gjennomskuelig sutrepung.... Jepp. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Avsløre? Er det noe dere pleier gjøre? Kan man stole på noen her? Hmmm...... Hvorfor prøve å finne ut eller gjette på hvem jeg er? Kan jeg begynne å avsløre også? Det var ikke meg. Puh, det er ingen andre som vet hva som er baksiden på Bobby Brown. Jeg vet det ikke. 0 Siter
Gjest Sam Kvem Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Ja, kom igjen! Ærlig talt trodde jeg det var en regel her .. 0 Siter
Freya Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Ærlig talt trodde jeg det var en regel her .. Hva var en regel? 0 Siter
Gjest My lovely ass Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Ærlig talt trodde jeg det var en regel her .. Hva du tror er oss knekkende likegyldig..... 0 Siter
morsan Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Det var ikke meg. Puh, det er ingen andre som vet hva som er baksiden på Bobby Brown. Jeg vet det ikke. - Og det var rent umulig å stå imot å finne ut mer om det! ;-) Og det var selvsagt lett. Man kan ikke gjemme seg bak et loppete saueskinn for alltid! *he he* 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 - Og det var rent umulig å stå imot å finne ut mer om det! ;-) Og det var selvsagt lett. Man kan ikke gjemme seg bak et loppete saueskinn for alltid! *he he* Nei, det går ikke. Jeg har aldri skiftet nick jeg. Jeg hadde sikkert blitt avslørt øyeblikkelig. Så jeg kan like gjerne fortsette å være Dorthe. 0 Siter
morsan Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Nei, det går ikke. Jeg har aldri skiftet nick jeg. Jeg hadde sikkert blitt avslørt øyeblikkelig. Så jeg kan like gjerne fortsette å være Dorthe. *s* ikke sant? 0 Siter
sheba Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Ditt asosiale og halvstuderte slubbert av et blaserte misfoster! *kakle* Du bør etterlyse litt oppførsel, istedet for og kakle på denne måten.. ganske dumt og barnslig! 0 Siter
Prozak Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Må innrømme at jeg savner innleggene hans litt. Når han og diverse andre kranglet så busta føyk, datt jeg av lasset, men hans og en del andre sine innlegg, har fått meg til og tenke over mine egne meninger, og grunnlaget for de. Hm, kan lære mye på Dol ;-) Sør er underholdende, han. Det er bare så synd at han ikke kan la være å sette merkelapper på folk, og å legge holdninger på dem. Uten akkurat det hadde det utvilsomt kunne blitt mer konstruktive debatter. (og nei - dette er ikke baksnakking av en som ikke er her - dette er bare oppramsing av fakta, som like gjerne sies face-to-face :-) ".................................." 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Sør er underholdende, han. Det er bare så synd at han ikke kan la være å sette merkelapper på folk, og å legge holdninger på dem. Uten akkurat det hadde det utvilsomt kunne blitt mer konstruktive debatter. (og nei - dette er ikke baksnakking av en som ikke er her - dette er bare oppramsing av fakta, som like gjerne sies face-to-face :-) ".................................." Jeg mener ikke at du baksnakker han, har det inntrykk av at du like godt sier det til han, som til oss. Men jeg må ofte revurdere mine egne meninger, når både du og han kommer med fakta på bordet :-) 0 Siter
favn Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 præhæhæ...ja, fan vite.. ..sitter med en hånda rundt en halvfeit en, og deler ut cyberklemmer til ubefestede, halvpsyke sjeler.. jeezes.. Nei, nå var du dum. 0 Siter
Prozak Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Jeg mener ikke at du baksnakker han, har det inntrykk av at du like godt sier det til han, som til oss. Men jeg må ofte revurdere mine egne meninger, når både du og han kommer med fakta på bordet :-) "Men jeg må ofte revurdere mine egne meninger, når både du og han kommer med fakta på bordet" Spør du meg, så er det litt av poenget med å diuskutere :-) Jeg setter ivhertfall selv pris på når noe gjør at jeg må revurdere holdninger og oppfatninger. ".................................." 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 "Men jeg må ofte revurdere mine egne meninger, når både du og han kommer med fakta på bordet" Spør du meg, så er det litt av poenget med å diuskutere :-) Jeg setter ivhertfall selv pris på når noe gjør at jeg må revurdere holdninger og oppfatninger. ".................................." Ja, det er akkurat det jeg mener. Men du greide og få det fram bedre formulert enn meg ;-) Sunt med en diskusjon i ny og ne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.