Gå til innhold

Det er det frekkeste!

Anbefalte innlegg

Gjest Vil velge selv
Skrevet

Jeg la for en stund siden inn en ny startside (Home) i nettleseren min. I dag kommer det plutselig opp en annen isteden, det er for chello.no, som er min bredbåndsleverandør. Jeg har nå forsøkt flere ganger å endre nettsiden tilbake til det jeg vil ha (via Alternativer til Internett), men det går ikke. Det ligger noen merkelige kråketær der, og de kommer tilbake uansett hvor mye jeg skriver inn min valgte side i feltet der.

Hva gjør jeg da? Jeg blir rimelig forbanna over slik overstyring.

Skrevet

Jeg har aldri hatt det problemet.

Tar du "ok" eller "apply" når du har valgt den siden du skal?

Prøv å ha blank, og gå tilbake og velg det du vil ha?

Gjest Vil velge selv
Skrevet

Jeg har aldri hatt det problemet.

Tar du "ok" eller "apply" når du har valgt den siden du skal?

Prøv å ha blank, og gå tilbake og velg det du vil ha?

Jeg har prøvd alt det der, og det hjelper ikke. Det kommer automatisk tilbake til Chello.no

Skrevet

Jeg har prøvd alt det der, og det hjelper ikke. Det kommer automatisk tilbake til Chello.no

Forsøkt å sende email til Chello.no? - Helt enig med deg at dette er "overkjøring", og det kan absolutt ikke tollereres. Ellers kan jeg anbefale deg til å gå over til å bruke Firefox, http://www.mozilla.org/products/firefox/ , så slipper du masse annet trøbbel også.

Gjest litt redd for forandringer
Skrevet

Forsøkt å sende email til Chello.no? - Helt enig med deg at dette er "overkjøring", og det kan absolutt ikke tollereres. Ellers kan jeg anbefale deg til å gå over til å bruke Firefox, http://www.mozilla.org/products/firefox/ , så slipper du masse annet trøbbel også.

Hvordan går man frem for å ta ibruk Firefox?

Laster det ned og så thats it?

Hvordan blir det med eksisterende antivirusprogram og brannmur på pc? (krøller det seg til el.)

Hva gjør man med Internet explorer?

Blir det noen "forandringer" på pc etterpå slik at man må gjøre om noen innstillinger el?

Skrevet

Hvordan blir det med eksisterende antivirusprogram og brannmur på pc? (krøller det seg til el.)

Blir det noen "forandringer" på pc etterpå slik at man må gjøre om noen innstillinger el?

- Yep :-)

- Dette blir som før, og du får antakelig MINDRE krøll :-)

- Dette lar du bare ligge på PC'en, men du kan slutte å bruke det og istedet bruke Firefox. I svært få tilfeller så må du fortsatt bruke Internet Explorer til "Nettbank" og "Norsk Tipping" (hvis du er onlinespiller).

- Nei, det blir ingen forandringer, bortsett fra at du trolig vil få mindre popup, reklame, etc. Men de fleste synes det er ok ;)

Gjest litt redd for forandringer
Skrevet

- Yep :-)

- Dette blir som før, og du får antakelig MINDRE krøll :-)

- Dette lar du bare ligge på PC'en, men du kan slutte å bruke det og istedet bruke Firefox. I svært få tilfeller så må du fortsatt bruke Internet Explorer til "Nettbank" og "Norsk Tipping" (hvis du er onlinespiller).

- Nei, det blir ingen forandringer, bortsett fra at du trolig vil få mindre popup, reklame, etc. Men de fleste synes det er ok ;)

Takk for bra svar. Kanskje det er verdt å prøve ut det da. Ikke all verden å slette igjen om en ikke liker det kanskje.

Skrevet

Takk for bra svar. Kanskje det er verdt å prøve ut det da. Ikke all verden å slette igjen om en ikke liker det kanskje.

Neida, det kan enkelt fjernes via "Legg til/fjern programmer" i Windows Kontrollpanelet. Altså på samme måte som avinstallerer andre programmer. - Men jeg tror du kommer til å beholde det, etter at du ser hvor greit det fungerer :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...