Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Snoopy83
Skrevet

Det haddej¨eg syntes om jeg var kjæresten hennes. Det hadde vært på hue og ræva rett ut og da hadde jeg ikke håpet det var noen myk snø å lande i heller!

Så poenget med kjærlighet er å eie hverandre, altså...

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

22

• flisa

20

• morsan

13

• cecily

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Så poenget med kjærlighet er å eie hverandre, altså...

Nei - men å respektere den andres grenser og hos meg vet man det :-)

Skrevet

Det haddej¨eg syntes om jeg var kjæresten hennes. Det hadde vært på hue og ræva rett ut og da hadde jeg ikke håpet det var noen myk snø å lande i heller!

Hadde nok ikke blitt forbanna hvis kjæresten min hadde gjort det. Hadde blitt fly forbanna hvis han FORETRAKK det framfor "the real thing" med meg.

Skrevet

Ja, telefonsex er sikkert bedre nu til dags når ikke telefonene er så store - jeg slet med å få inn de gamle - for ikke å snakke om de gamle med sveiv - men det gikk med et vræl! :)

De små gjør så lite for meg, syns jeg...

*lol* Hvorfor har jeg ikke lest denne tråden før nå?!!

Gjest Snoopy83
Skrevet

Nei - men å respektere den andres grenser og hos meg vet man det :-)

Du bare vrir på det du =) Dere er akkurat som de geitene jeg så i "ut i naturen"...

er nok der det kommer fra ja =)

Skrevet

Hadde nok ikke blitt forbanna hvis kjæresten min hadde gjort det. Hadde blitt fly forbanna hvis han FORETRAKK det framfor "the real thing" med meg.

Jaja, hver sin lyst.... å surfe etter sex er noe annet - det er fantasier etc. men å "ha sex" med et annet menneske via pc'en det er for meg utroskap, uansett . Hva med å sitte i hver sin ende av sofaen og onanere og se hverandre dypt i øynene - med en annen enn kjæresten - er ikke det heller utroskap? - forskjellen er KUN pc'en i mellom.....

Skrevet

Du bare vrir på det du =) Dere er akkurat som de geitene jeg så i "ut i naturen"...

er nok der det kommer fra ja =)

Ja, men geitesex er også utroskap :)

Skrevet

Men de nymotens greiene har jo vibrering, da...

*ha ha*

For ikke å snakke om stand by-funksjon.

Skrevet

Jaja, hver sin lyst.... å surfe etter sex er noe annet - det er fantasier etc. men å "ha sex" med et annet menneske via pc'en det er for meg utroskap, uansett . Hva med å sitte i hver sin ende av sofaen og onanere og se hverandre dypt i øynene - med en annen enn kjæresten - er ikke det heller utroskap? - forskjellen er KUN pc'en i mellom.....

Det er ditt syn på det... :)

Blir litt mer upersonlig likevel gjennom pc'en, synes JEG.

Skrevet

*lol* Hvorfor har jeg ikke lest denne tråden før nå?!!

Du begynner å bli gammel, morsan! få deg en telefon!

Skrevet

Det er ditt syn på det... :)

Blir litt mer upersonlig likevel gjennom pc'en, synes JEG.

Får håpe kjæresten din syns det samme da, for hans mening teller jo mye mer enn min ;)

Skrevet

Men hvis du ville få'n til å slutte med å surfe etter sex også, så kunne du jo bare henge opp en post-it på pc'n med påskriften:

"Surf itte her!"

Skrevet

Får håpe kjæresten din syns det samme da, for hans mening teller jo mye mer enn min ;)

Hehe ja, har heldigvis ikke det problemet, han bruker så sjelden dataen likevel. Chatting synes han er noe stort tull. Og jeg er bare snill pike... ;)

Skrevet

Du begynner å bli gammel, morsan! få deg en telefon!

telefon-sex, sminke-sex, jeg greier ikke å følge med i alle disse nymotens tingene.

Her er det bare rett inn og rett ut att - under dyna og med lyset slukket.

Skrevet

Men hvis du ville få'n til å slutte med å surfe etter sex også, så kunne du jo bare henge opp en post-it på pc'n med påskriften:

"Surf itte her!"

Det skjeller ikke meg hva han gjør eller ikke gjør :)

henger opp sure sokker i stedet jeg :-)

Skrevet

telefon-sex, sminke-sex, jeg greier ikke å følge med i alle disse nymotens tingene.

Er det ikke vanskelig å slå rett nummer når lyset er av?

Skrevet

Ja, man behøver ikke ta av bh'en engang? hehe

Skrevet

Er det ikke vanskelig å slå rett nummer når lyset er av?

Det er bare å bruke repetisjonsknappen, det.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Ja, men geitesex er også utroskap :)

Mmmm... tropisk nektar er godt =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...