Gjest Snoopy83 Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Det haddej¨eg syntes om jeg var kjæresten hennes. Det hadde vært på hue og ræva rett ut og da hadde jeg ikke håpet det var noen myk snø å lande i heller! Så poenget med kjærlighet er å eie hverandre, altså... 0 Siter
flisa Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Så poenget med kjærlighet er å eie hverandre, altså... Nei - men å respektere den andres grenser og hos meg vet man det :-) 0 Siter
Freya Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Det haddej¨eg syntes om jeg var kjæresten hennes. Det hadde vært på hue og ræva rett ut og da hadde jeg ikke håpet det var noen myk snø å lande i heller! Hadde nok ikke blitt forbanna hvis kjæresten min hadde gjort det. Hadde blitt fly forbanna hvis han FORETRAKK det framfor "the real thing" med meg. 0 Siter
morsan Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Ja, telefonsex er sikkert bedre nu til dags når ikke telefonene er så store - jeg slet med å få inn de gamle - for ikke å snakke om de gamle med sveiv - men det gikk med et vræl! De små gjør så lite for meg, syns jeg... *lol* Hvorfor har jeg ikke lest denne tråden før nå?!! 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Nei - men å respektere den andres grenser og hos meg vet man det :-) Du bare vrir på det du =) Dere er akkurat som de geitene jeg så i "ut i naturen"... er nok der det kommer fra ja =) 0 Siter
flisa Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Hadde nok ikke blitt forbanna hvis kjæresten min hadde gjort det. Hadde blitt fly forbanna hvis han FORETRAKK det framfor "the real thing" med meg. Jaja, hver sin lyst.... å surfe etter sex er noe annet - det er fantasier etc. men å "ha sex" med et annet menneske via pc'en det er for meg utroskap, uansett . Hva med å sitte i hver sin ende av sofaen og onanere og se hverandre dypt i øynene - med en annen enn kjæresten - er ikke det heller utroskap? - forskjellen er KUN pc'en i mellom..... 0 Siter
flisa Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Du bare vrir på det du =) Dere er akkurat som de geitene jeg så i "ut i naturen"... er nok der det kommer fra ja =) Ja, men geitesex er også utroskap 0 Siter
morsan Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Men de nymotens greiene har jo vibrering, da... *ha ha* For ikke å snakke om stand by-funksjon. 0 Siter
Freya Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Jaja, hver sin lyst.... å surfe etter sex er noe annet - det er fantasier etc. men å "ha sex" med et annet menneske via pc'en det er for meg utroskap, uansett . Hva med å sitte i hver sin ende av sofaen og onanere og se hverandre dypt i øynene - med en annen enn kjæresten - er ikke det heller utroskap? - forskjellen er KUN pc'en i mellom..... Det er ditt syn på det... Blir litt mer upersonlig likevel gjennom pc'en, synes JEG. 0 Siter
flisa Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 *lol* Hvorfor har jeg ikke lest denne tråden før nå?!! Du begynner å bli gammel, morsan! få deg en telefon! 0 Siter
flisa Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Det er ditt syn på det... Blir litt mer upersonlig likevel gjennom pc'en, synes JEG. Får håpe kjæresten din syns det samme da, for hans mening teller jo mye mer enn min 0 Siter
morsan Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Jaja, hver sin lyst.... å surfe etter sex er noe annet - det er fantasier etc. men å "ha sex" med et annet menneske via pc'en det er for meg utroskap, uansett . Hva med å sitte i hver sin ende av sofaen og onanere og se hverandre dypt i øynene - med en annen enn kjæresten - er ikke det heller utroskap? - forskjellen er KUN pc'en i mellom..... Men hvis du ville få'n til å slutte med å surfe etter sex også, så kunne du jo bare henge opp en post-it på pc'n med påskriften: "Surf itte her!" 0 Siter
Freya Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Får håpe kjæresten din syns det samme da, for hans mening teller jo mye mer enn min Hehe ja, har heldigvis ikke det problemet, han bruker så sjelden dataen likevel. Chatting synes han er noe stort tull. Og jeg er bare snill pike... 0 Siter
morsan Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Du begynner å bli gammel, morsan! få deg en telefon! telefon-sex, sminke-sex, jeg greier ikke å følge med i alle disse nymotens tingene. Her er det bare rett inn og rett ut att - under dyna og med lyset slukket. 0 Siter
flisa Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Men hvis du ville få'n til å slutte med å surfe etter sex også, så kunne du jo bare henge opp en post-it på pc'n med påskriften: "Surf itte her!" Det skjeller ikke meg hva han gjør eller ikke gjør henger opp sure sokker i stedet jeg :-) 0 Siter
Freya Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 telefon-sex, sminke-sex, jeg greier ikke å følge med i alle disse nymotens tingene. Her er det bare rett inn og rett ut att - under dyna og med lyset slukket. Er det ikke vanskelig å slå rett nummer når lyset er av? 0 Siter
flisa Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 telefon-sex, sminke-sex, jeg greier ikke å følge med i alle disse nymotens tingene. Her er det bare rett inn og rett ut att - under dyna og med lyset slukket. Ja, man behøver ikke ta av bh'en engang? hehe 0 Siter
morsan Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Er det ikke vanskelig å slå rett nummer når lyset er av? Det er bare å bruke repetisjonsknappen, det. 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Ja, men geitesex er også utroskap Mmmm... tropisk nektar er godt =) 0 Siter
morsan Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Ja, man behøver ikke ta av bh'en engang? hehe Jo, BH'n tok jeg av meg før jeg iførte meg min lekre nattkjole i varm flanell. Men nattkjolen beholder jeg på, da. http://www.sparkjop.no/imageaction.asp?table=975&field=65540&recid=1672049674&WIDTH=255 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.