Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest soldier
Skrevet

Føy. Mye bedre å si selvkosing enn runking iallfall.

For begge kjønn handler det om å bruke hånda på kjønnsorganet i et visst tempo og med et visst trykk, for å gi seg selv nytelse/orgasme.

Ser ikke vitsen med at det folkelige ordet på det skal være forbeholdt det ene kjønnet. Spesielt ikke når det andre kjønnet har så idiotiske betegnelser på det de gjør.

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

22

• flisa

20

• morsan

13

• cecily

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

For begge kjønn handler det om å bruke hånda på kjønnsorganet i et visst tempo og med et visst trykk, for å gi seg selv nytelse/orgasme.

Ser ikke vitsen med at det folkelige ordet på det skal være forbeholdt det ene kjønnet. Spesielt ikke når det andre kjønnet har så idiotiske betegnelser på det de gjør.

Ja, mannfolka, mener du?

Skrevet

Om ti år, så er det helt vanlig å si runke også om det jenter gjør. Vi ser så smått allerede blant ungdommen at dette begrepet også benyttes om jenters onanering.

Fint at det idiotisk snerpete "ta på seg selv" blir borte.

hva med gode gammeldagse "onanere!"?

Gjest soldier
Skrevet

hva med gode gammeldagse "onanere!"?

Greit nok, forsåvidt, men onanere og masturbere er rimelig kliniske begreper, da.

Skrevet

Dirtytalk er også cybersex etter mine definisjoner.

Hva mener du med "dirtytalk"? Hvis du mener snakk av typen barbering, suging knaing etc. av pikk, fitte pupper på seksualitetsforum - eller generell snakking om sex/seksualitet - så er det IKKE cybersex. Du kan godt lage din egen definisjon av begrepet, men så lenge den ikke stemmer overhodet med den offisielle definisjonen så blir det ganske poengløst.

"................................."

Skrevet

Er det så farlig da.

Slutt å krangle nå, snoopy :-)

"...................................."

Skrevet

Greit nok, forsåvidt, men onanere og masturbere er rimelig kliniske begreper, da.

>Tja - det er vel ikke noe man snakker så mye om heller . . eller? :-)

Skrevet

Hva jeg legger i begrepet cybersex?

I beste fall komikk.

Skrevet

Hva mener du med "dirtytalk"? Hvis du mener snakk av typen barbering, suging knaing etc. av pikk, fitte pupper på seksualitetsforum - eller generell snakking om sex/seksualitet - så er det IKKE cybersex. Du kan godt lage din egen definisjon av begrepet, men så lenge den ikke stemmer overhodet med den offisielle definisjonen så blir det ganske poengløst.

"................................."

Du burde lese mer av det jeg skrev før du kaller definisjonene mine poengløse.

Jeg sa over her at det å snakke OM sex ikke er det samme som å snakke sex. Og forskjellen syns jeg er ganske stor, og de involverte merker garantert forskjellen.

Der fikk du den. Lese bedre Prozak!

Skrevet

Du burde lese mer av det jeg skrev før du kaller definisjonene mine poengløse.

Jeg sa over her at det å snakke OM sex ikke er det samme som å snakke sex. Og forskjellen syns jeg er ganske stor, og de involverte merker garantert forskjellen.

Der fikk du den. Lese bedre Prozak!

"Du burde lese mer av det jeg skrev før du kaller definisjonene mine poengløse."

Jeg kalte definisjonen poengløs HVIS den var slik jeg spurte om den var - noe du avkreftet nå.

Lese bedre kan vi alle gjøre av og til, og vi må finne oss i at ikke alle alltid får med seg alt vi sier. Det er derfor man spør.

Skrevet

"Du burde lese mer av det jeg skrev før du kaller definisjonene mine poengløse."

Jeg kalte definisjonen poengløs HVIS den var slik jeg spurte om den var - noe du avkreftet nå.

Lese bedre kan vi alle gjøre av og til, og vi må finne oss i at ikke alle alltid får med seg alt vi sier. Det er derfor man spør.

Jepps, det er sant, for jeg så etterpå at du hadde svart snoopy83 et minutt etter, og dermed hadde lest flere av argumentene.

Den er grei.

c",)

Skrevet

telefon-sex, sminke-sex, jeg greier ikke å følge med i alle disse nymotens tingene.

Her er det bare rett inn og rett ut att - under dyna og med lyset slukket.

Sminke-sex, hva er det?

Skrevet

Sminke-sex, hva er det?

*S* I både Seinfeld og Friends har de som lager den norske teksten oversatt "make up sex" med sminke-sex! ;-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...