Gjest Snoopy83 Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Jeg veeet hvem du eeer, moahahaha;D Nida, bare tuller. Natti,natt Hehe. Nå har jeg lest endel av innleggende dine ved hjelp av søk-funksjonen. Og jeg har kommet fram til at jeg ikke kjenner noen som er i overenstemmelse med det du har skrevet (med mindre du har løyet)... Så jeg tror deg med andre ord ikke =) Grunnen til at du traff spikeren på hodet var nok at du er flink til å gjenkjenne personlighetstyper... Men det føltes jo veldig godt å bli kallt søt da, hehe, kan ikke nekte for det. Skulle bare vært noen som faktisk hadde kunnskap nok til å si det som skulle sagt det. Hehe. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 begynn med å skrive ned 3 positive ting som har skjedd iløpet av dagen hver kveld! det hjelper faktisk på hvis du er deppa =) er med på å snu fokusen over på noe positivt. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Nja... sikkert mange som har det verre... Om man tar et kurs i førstehjelp er jo en av de første tingene man lærer at det ikke er de som skriker høyest som har det verst, men de som ligger apatiske og blør. Bla, bla. Du vet kanskje å si det riktige tingene, men skal du komme noen vei må du fokusere på følelsene dine. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.