Gå til innhold

Deppa

Anbefalte innlegg

Gjest Snoopy83
Skrevet

Jeg veeet hvem du eeer, moahahaha;D Nida, bare tuller.

Natti,natt

Hehe. Nå har jeg lest endel av innleggende dine ved hjelp av søk-funksjonen. Og jeg har kommet fram til at jeg ikke kjenner noen som er i overenstemmelse med det du har skrevet (med mindre du har løyet)...

Så jeg tror deg med andre ord ikke =)

Grunnen til at du traff spikeren på hodet var nok at du er flink til å gjenkjenne personlighetstyper...

Men det føltes jo veldig godt å bli kallt søt da, hehe, kan ikke nekte for det. Skulle bare vært noen som faktisk hadde kunnskap nok til å si det som skulle sagt det. Hehe.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

5

• Freya

5

• flisa

4

• lalala1365380457

1

Mest aktive i denne tråden

lalala1365380457
Skrevet

begynn med å skrive ned 3 positive ting som har skjedd iløpet av dagen hver kveld! det hjelper faktisk på hvis du er deppa =) er med på å snu fokusen over på noe positivt.

Gjest tjohooo
Skrevet

Nja... sikkert mange som har det verre...

Om man tar et kurs i førstehjelp er jo en av de første tingene man lærer at det ikke er de som skriker høyest som har det verst, men de som ligger apatiske og blør.

Bla, bla.

Du vet kanskje å si det riktige tingene, men skal du komme noen vei må du fokusere på følelsene dine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...