Gå til innhold

Hvor mange kamferdrops?....

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

16

• morsan

4

• Freya

3

• mariaflyfly

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

har bare smakt irish coffee jeg. ikke det verste man kan få. men allikevel ikke godt.

Å, irish coffee er nammenam! :)

Skrevet

*he he*

Hvorfor får jeg assossiasjoner til bestemora i "Romjulsdrøm" som sier "så kom det julbukk tel en stakkar lell"?

Skrevet

har bare smakt irish coffee jeg. ikke det verste man kan få. men allikevel ikke godt.

Må bytte ut whiskeyen med Tia Maria - så glir den ned.

Gjest baremei
Skrevet

Det antar jeg da? :)

Pass deg for Sam Kvem, han vil utnevne deg til sjefskjerring han nå, bare vent;)

*Roper på Sam Kvem*: Kanskje jeg ikke er kjerring likevel, da, siden jeg ikke spiser kamferdrops??! Selv om jeg har blomst på tv´n min,mener jeg?? :) Og nå skal jeg dessuten se på Sex og Singelliv, så det så!:)

Gjest skulkesjal
Skrevet

Ja, det er den puta jeg sliter med! :-) *LOLOL*

:) Nostalgisk, ikke sant?

Skrevet

*he he*

Hvorfor får jeg assossiasjoner til bestemora i "Romjulsdrøm" som sier "så kom det julbukk tel en stakkar lell"?

De kom ikke til meg sist jul :(

Gjest skulkesjal
Skrevet

Pass deg for Sam Kvem, han vil utnevne deg til sjefskjerring han nå, bare vent;)

*Roper på Sam Kvem*: Kanskje jeg ikke er kjerring likevel, da, siden jeg ikke spiser kamferdrops??! Selv om jeg har blomst på tv´n min,mener jeg?? :) Og nå skal jeg dessuten se på Sex og Singelliv, så det så!:)

Jeg har et stjerneskrujern på min tv, er jeg en gubbe da?

Eller bare notorisk rotete?

Skrevet

:) Nostalgisk, ikke sant?

Ja, husker godt denslags - husker bare ikke hvorfor :)

Skrevet

Ja, det er den puta jeg sliter med! :-) *LOLOL*

De burda ha stoppet litt mindre fyll inni puta, for den karen så ut som den bøyde helt motsatt vei av Nerdrums....

Ser nesten ut som om hele "dama" geiper! *ha ha*

Skrevet

Jeg er hisides sjefskjerring - jeg er bestemor burugle :) Kall meg Madam Mim!

Gjest skulkesjal
Skrevet

Ja, husker godt denslags - husker bare ikke hvorfor :)

:)

Gjest baremei
Skrevet

Du får spørre Sam Kvem, han har sikkert svaret;)

Skrevet

De kom ikke til meg sist jul :(

Da er du ekstra "stakkar", da! ;-)

Tror ikke så mange av dagens bestemødre til små barn omtaler seg selv som "stakkar"! *he he*

Gjest skulkesjal
Skrevet

Du får spørre Sam Kvem, han har sikkert svaret;)

Håper SamKvemet ikke synes det, jeg er en dame...

Skrevet

*kikker bort på tv'en og ramser opp*:

En legoshiraff, en telyslykt, et brukt plaster,3 buddahfigurer, en påskekylling, 2 kronestykker, en mobil til lading og et cd-cover. og det var det eneste i denne tråden som var sannferdig - hehe

Gjest baremei
Skrevet

Håper SamKvemet ikke synes det, jeg er en dame...

Ikke vær for sikker, hihi

Gjest baremei
Skrevet

Jeg er hisides sjefskjerring - jeg er bestemor burugle :) Kall meg Madam Mim!

Ok, bestemor Mim, men er det ikke langt over leggetid for deg nå? På tide å befri legger og pupper fra støttestrømpene, and hit the lopcass?;o)

Skrevet

Ok, bestemor Mim, men er det ikke langt over leggetid for deg nå? På tide å befri legger og pupper fra støttestrømpene, and hit the lopcass?;o)

Trenger ikke så mye søvn jeg vet du :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...