Freya Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Så lenge du klarer å lese mønsteret, så er det ikke så nøye. http://www.multimafia.no/revolusjonkel/images/illustrations/uploaded/stor/broderi_slide_01.jpg *flirer* 0 Siter
Freya Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 har bare smakt irish coffee jeg. ikke det verste man kan få. men allikevel ikke godt. Å, irish coffee er nammenam! 0 Siter
morsan Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 *he he* Hvorfor får jeg assossiasjoner til bestemora i "Romjulsdrøm" som sier "så kom det julbukk tel en stakkar lell"? 0 Siter
flisa Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 har bare smakt irish coffee jeg. ikke det verste man kan få. men allikevel ikke godt. Må bytte ut whiskeyen med Tia Maria - så glir den ned. 0 Siter
flisa Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Så lenge du klarer å lese mønsteret, så er det ikke så nøye. http://www.multimafia.no/revolusjonkel/images/illustrations/uploaded/stor/broderi_slide_01.jpg Ja, det er den puta jeg sliter med! :-) *LOLOL* 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Det antar jeg da? Pass deg for Sam Kvem, han vil utnevne deg til sjefskjerring han nå, bare vent;) *Roper på Sam Kvem*: Kanskje jeg ikke er kjerring likevel, da, siden jeg ikke spiser kamferdrops??! Selv om jeg har blomst på tv´n min,mener jeg?? Og nå skal jeg dessuten se på Sex og Singelliv, så det så! 0 Siter
Gjest skulkesjal Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Ja, det er den puta jeg sliter med! :-) *LOLOL* Nostalgisk, ikke sant? 0 Siter
flisa Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 *he he* Hvorfor får jeg assossiasjoner til bestemora i "Romjulsdrøm" som sier "så kom det julbukk tel en stakkar lell"? De kom ikke til meg sist jul 0 Siter
Gjest skulkesjal Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Pass deg for Sam Kvem, han vil utnevne deg til sjefskjerring han nå, bare vent;) *Roper på Sam Kvem*: Kanskje jeg ikke er kjerring likevel, da, siden jeg ikke spiser kamferdrops??! Selv om jeg har blomst på tv´n min,mener jeg?? Og nå skal jeg dessuten se på Sex og Singelliv, så det så! Jeg har et stjerneskrujern på min tv, er jeg en gubbe da? Eller bare notorisk rotete? 0 Siter
flisa Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Nostalgisk, ikke sant? Ja, husker godt denslags - husker bare ikke hvorfor 0 Siter
morsan Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Ja, det er den puta jeg sliter med! :-) *LOLOL* De burda ha stoppet litt mindre fyll inni puta, for den karen så ut som den bøyde helt motsatt vei av Nerdrums.... Ser nesten ut som om hele "dama" geiper! *ha ha* 0 Siter
flisa Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Pass deg for Sam Kvem, han vil utnevne deg til sjefskjerring han nå, bare vent;) *Roper på Sam Kvem*: Kanskje jeg ikke er kjerring likevel, da, siden jeg ikke spiser kamferdrops??! Selv om jeg har blomst på tv´n min,mener jeg?? Og nå skal jeg dessuten se på Sex og Singelliv, så det så! Jeg er hisides sjefskjerring - jeg er bestemor burugle Kall meg Madam Mim! 0 Siter
Gjest skulkesjal Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Ja, husker godt denslags - husker bare ikke hvorfor 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Jeg har et stjerneskrujern på min tv, er jeg en gubbe da? Eller bare notorisk rotete? Du får spørre Sam Kvem, han har sikkert svaret;) 0 Siter
morsan Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 De kom ikke til meg sist jul Da er du ekstra "stakkar", da! ;-) Tror ikke så mange av dagens bestemødre til små barn omtaler seg selv som "stakkar"! *he he* 0 Siter
Gjest skulkesjal Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Du får spørre Sam Kvem, han har sikkert svaret;) Håper SamKvemet ikke synes det, jeg er en dame... 0 Siter
flisa Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Jeg har et stjerneskrujern på min tv, er jeg en gubbe da? Eller bare notorisk rotete? *kikker bort på tv'en og ramser opp*: En legoshiraff, en telyslykt, et brukt plaster,3 buddahfigurer, en påskekylling, 2 kronestykker, en mobil til lading og et cd-cover. og det var det eneste i denne tråden som var sannferdig - hehe 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Håper SamKvemet ikke synes det, jeg er en dame... Ikke vær for sikker, hihi 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Jeg er hisides sjefskjerring - jeg er bestemor burugle Kall meg Madam Mim! Ok, bestemor Mim, men er det ikke langt over leggetid for deg nå? På tide å befri legger og pupper fra støttestrømpene, and hit the lopcass?;o) 0 Siter
flisa Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Ok, bestemor Mim, men er det ikke langt over leggetid for deg nå? På tide å befri legger og pupper fra støttestrømpene, and hit the lopcass?;o) Trenger ikke så mye søvn jeg vet du 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.