morsan Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 *kikker bort på tv'en og ramser opp*: En legoshiraff, en telyslykt, et brukt plaster,3 buddahfigurer, en påskekylling, 2 kronestykker, en mobil til lading og et cd-cover. og det var det eneste i denne tråden som var sannferdig - hehe *kikker bort på tv'n og ramser opp* støv! 0 Siter
MsSophie Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Trenger ikke så mye søvn jeg vet du ...det kan du selvfølgelig prøve å dekke deg bak, men vi som kjenner deg litt vet jo at rulatoren er gåen så du blir bare sittende der du satt deg..... 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Trenger ikke så mye søvn jeg vet du Nei, det var sant. Ugler er jo nattdyr, ja! 0 Siter
flisa Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 ...det kan du selvfølgelig prøve å dekke deg bak, men vi som kjenner deg litt vet jo at rulatoren er gåen så du blir bare sittende der du satt deg..... Nu er du vulgær, MsSåppen, jeg vet nok hvor DU sitter hen nu! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.